Apģērbu pārstrādes projekts Ulmaņbikses ar savāktiem 11 eiro nesekmīgi noslēdzis kolektīvā finansējuma vietnē Indiegogo rīkoto kampaņu, kuras mērķis bija savākt 15 150 eiro, aģentūra LETA uzzināja vietnē Indiegogo.com.
Projektu atbalstījuši divi cilvēki.
Komentējot kampaņas iznākumu, viena no projekta autorēm Ruta Garklāva aģentūrai LETA sacīja, ka kampaņa bijusi domāta ārzemju pircējiem un ar blogu un tamlīdzīgu rīku palīdzību ārzemēs reklamēta, bet atsaucība bijusi ļoti maza. «Noteikti rīkosim vēl kādu kampaņu, visticamāk, ka pamainīsim platformu,» sacīja Garklāva. «Pašu Ulmaņbikšu projektu šīs kampaņas iznākums neietekmēs.»
Kā ziņots, kampaņa vietnē Indiegogo tika sākta ar mērķi savākt 15 150 eiro, kas uz pilnu slodzi ļautu noalgot šuvēju un iegādāties atbilstošu profesionālu tehniku, izstrādāt jaunu produktu - mēteli no vilnas un kokvilnas segām, kā arī palielināt ražošanas jaudu.
Ulmaņbikses ir otrreizējās apģērbu pārstrādes modes projekts, kas darbojas no 2011.gada. Ulmaņbikšu produktu klāstā ir harēmbikses no divām biksēm, bērnu bikses, harēmbikses ar tautisko brunču auduma iešuvi, kā arī lina krekls no divām lina biksēm.