ASV bāzētā starptautiskā savstarpējo pārvadājumu tīkla kompānija Uber, kas pērn rudenī sāka darbību Lietuvā, trešdien Viļņā atklāja inženierijas un savstarpējo pārvadājumu pakalpojumu atbalsta centru.
Kompānija neatklāj centrā investēto līdzekļu apmēru.
«Pēc sešus mēnešus ilgas darbības Lietuvā mēs šodien atklājam jaunu biroju, kurā atradīsies atbalsta nodaļa un 20 inženieru, kas sniegs pakalpojumus Uber visā pasaulē. Mums ir ambiciozs plāns līdz gada beigām dubultot darbinieku skaitu,» preses konferencē Viļņā teica Uber darbības un loģistikas vadītājs Vītauts Čerņausks.
Lietuvas birojā tiks radītas, izstrādātas un atbalstītas digitālās tehnoloģijas, kas nodrošina Uber lietojumprogramnu, kuru izmanto 70 valstīs un vairāk nekā 400 pilsētās visā pasaulē.
Uber centrs Viļņā ir otrais tāda veida centrs Eiropā. Pirmais tika atvērts Dānijā.
Sanfrancisko bāzētā Uber sadarbojas ar šoferiem, kuru pakalpojumus klienti var pasūtīt, izmantojot viedtālruņa lietotni. Tajā var apskatīt pasūtītās automašīnas vadītāja vārdu, fotogrāfiju un automašīnas reģistrācijas numuru. Brauciena laikā pasažierim ir pieejama globālās pozicionēšanas sistēma (GPS) un iespēja paziņot savu atrašanās vietu tuviniekiem.
Uber darbība ir izraisījusi vietējo tradicionālo taksometru kompāniju protestus.