Krīzes perioda zemās cenas Daudznozaru uzņēmums Neo izmantoja lai par saprātīgu cenu uzceltu noliktavu, kuras būvniecība tika pabeigta 2010. gada rudenī.
«Noliktavas būvniecībā investējām aptuveni 300 tūkstošus eiro, un papildus 100 tūkstošus plānojam vēl investēt telpu ierīkošanā, iekārtu iegādei un teritorijas labiekārtošanai,» projektu stāsta SIA Neo īpašnieks un valdes priekšsēdētājs Gundars Bedre. Jaunās noliktavas telpas sniedz iespēju nodrošināt klientiem labāku servisu, kā arī ievērojami samazināt ikmēneša izmaksas par telpu īri. Tas nav mazsvarīgs faktors uzņēmuma finansiālajos rādītājos. Tagad, kad noliktava pabeigta, turpinot attīstību, uzņēmumā domā par papildu zemes gabala iegādi.
SIA Neo, kuras darbības virzieni ir pārtikas piedevu tirdzniecība un e-komercija, pērn sasniedzis ievērojamu peļņu – 755,6 tūkst. Ls, kas ir divreiz vairāk nekā 2009. gadā. Līdz ar to uzņēmums sasniedza 9,8% rentabilitāti, arī apgrozījums palielināts par trešdaļu līdz 7,7 milj. Ls, kur nozīmīgu vietu ieņem eksports. Gandrīz pusi SIA Neo apgrozījuma veido noieta tirgi ārvalstīs, pērn ārpus valsts robežas realizēta produkcija par 3,2 milj. Ls, kas ir par 124,1% vairāk nekā 2009. gadā. Vietējais tirgus ir bijis konservatīvāks, šeit sasniegts tikai 6,2% palielinājums, t.i., 4,5 milj. Ls. Jāatzīmē, ka 2010. gadā Neo uzsāka vēl vienu darbības virzienu – biroja tehnikas kasešu uzpildi, tomēr pagaidām grūti spriest par darbības rezultātiem, to novērtēt varēs šā gada beigās. G. Bedre uzskata, ka pamats veiksmīgiem rezultātiem ir minimizētas pārvaldes izmaksas, tāpat visus šos gadus ir veidots uz klientu centrēts bizness.
«Tas nozīmē piedāvāt ne tikai plašu produktu klāstu, bet nodrošināt arī apkalpošanas servisu un papildu pakalpojumus – konsultācijas, piegādi, montāžu u.c. Piemēram, atšķirībā no citiem interneta veikaliem, mēs patiešām varam nodrošināt preču izsniegšanu birojā 24 stundas diennaktī un septiņas dienas nedēļā, ieskaitot svētku dienas un brīvdienas, ja prece ir bijusi pasūtīta un atrodas noliktavā,» teic G. Bedre. Viņš uzsver, ka visi ar pārdošanu un klientu apkalpošanu saistītie procesi ir datorizēti.