Citas ziņas

Talsu novadā piešķir «labdara» titulu

Vēsma Lēvalde,11.10.2012

Jaunākais izdevums

Talsu novadā piešķirti divi goda tituli - «Pilsētas labdaris», ko ieguvis Pure Food dibinātājs, tagad Sabiles iedzīvotājs Aivars Žimants, un «Pagasta labdaris», ko ieguva SIA Krauzers valdes priekšsēdētājs Andis Araks Laidzes pagastā.

Izvirzītie pretendenti nominācijās Pilsētas labdaris un Pagasta labdaris tika vērtēti pēc saņemtajiem raksturojumiem. Šādu nomināciju ierosināja pagastu un pilsētu pārvalžu vadītāji, un tajā tika izvirzīti cilvēki, kuri nesavtīgi atbalsta savas pilsētas, pagasta vai visa novada notikumus, ir klāt rīkotajos pasākumos un cenšas, lai kāds stūrītis allaž tiktu saposts un kāds īstajā brīdī var saņemt palīdzīgu roku. Uz šo nomināciju kopumā pretendēja 13 kandidāti, un viņi visi ir paveikuši ko ļoti labu - no visas sirds un savu iespēju robežās, informē Talsu novada dome.

Tituli tika piešķirti konkursa Talsu novada sakoptākais pagasts un pilsēta 2012 ietvaros. Pavisam konkursā bija 16 nominācijas, un dažādas balvas ieguva vairāki novada uzņēmēji. Nominācijā Sakoptākā zemnieku saimniecība, zivsaimniecība ar vienādu iegūto punktu skaitu balvas saņēma z/s Četri īpašnieks Indulis Leja, Vandzenes pagastā, un z/s Mežvidi īpašnieks Jēkabs Sproģis, Strazdes pagastā. Par sakoptāko uzņēmumu Talsu novadā ar iegūtu vienādu punktu skaitu atzīta a/s Talsu piensaimnieks un SIA Brabantija Latvia. Veiksmīgākais tūrisma piedāvājums Talsu novadā šogad bijis Laumu dabas parks, bet iedzīvotājiem draudzīgākā kafejnīca vai tirgotava Talsu novadā – SIA Viko veikals Elvi Stendē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2016. gada 7. jūlijā kinoteātra Forum Cinemas auditorijā SCAPE notiks vērienīga biznesa prezentācija par jaunu sociālo projektu “Latvijas Spārni”. Pasākumu apmeklēs desmitiem Latvijas uzņēmēju un sabiedrisko kustību pārstāvju. Ja arī Jūs esat uzņēmējs, tad šī informācija ir domāta Jums!

Prestižās prezentācijas dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunām iespējām viņu biznesam. Katram klātesošajam tiks piedāvāta iespēja izmantot jauno Latvijas sociālo zīmolu “Latvijas Spārni” sava uzņēmuma un produkta virzīšanai.

Nepalaidiet garām iespēju apmeklēt šo Jums un Jūsu biznesam svarīgo pasākumu 2016. gada 7. jūlijā, jaunajā kinoteātra Forum Cinemas auditorijā SCAPE.

Sīkāka informācija un vietu rezervēšana pa tālruni: 20304988.

2016. gada maijā Latvijas uzņēmēju iniciatīvas grupa detalizēti izpētīja labdarības jomu Latvijā un nonāca pie secinājuma, ka daudzi trūkumā esoši cilvēki Latvijā nesaņem nepieciešamo palīdzību vajadzīgajā apjomā. Daži slimu bērnu vecāki nevar atrast naudu savu bērnu ārstēšanai, un maznodrošinātas ģimenes nespēj dot saviem bērniem pat visnepieciešamāko.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pure Chocolate Čikāgā iegūst atzinību par inovācijām

Gunta Kursiša,24.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pure Chocolate izstādē Sweets & Snacks Expo, kas norisinājās Čikāgā, ieguvusi balvu Most Innovative New Product Awards.

Izstāde Sweets & Snacks Expo norisinājās no 21. līdz 23. maijam Čikāgā. Izstādē kopumā piedalījās aptuveni 15 tūkstoši profesionāļu no 70 valstīm, un kopumā tika pārstāvēti vairāk nekā 550 uzņēmumi, liecina informācija izstādes mājas lapā.

Aizvadītajā gadā uzņēmums ir būtiski palielinājis ražošanas un pārdošanas apjomus – 2012. gadā SIA Pure Chocolate saražoja vienpadsmit miljonus trifeļu. Salīdzinājumam – 2011. gadā tie bija pieci miljoni trifeļu. Šogad plānots saražot 22 miljonus trifeļu.

Galvenie uzņēmumā ražotie produkti ir šokolādes trifeles, kas izgatavotas no augstvērtīgas beļģu ražotāja Belcolade tumšās un piena šokolādes, pildījumam izmantojot vietējās izejvielas, savukārt dekorējumiem - dabīgu augļu un ogu gabaliņus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šokolādes trifeļu ražotājs SIA Pure Chocolate augusta nogalē atvērs jauno rūpnīcu, jau šogad plānojot divkāršot apgrozījumu, savukārt nākamo gadu definē kā izrāviena gadu, apgrozījumam sasniedzot piecus miljonus eiro, atzina uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants.

«Rūpnīca tiks atvērta 26.augustā, tā būs jauna ēka ar modernām ražošanas līnijām. Rūpnīca bija nepieciešama, jo pieprasījums pēc mūsu šokolādes trifelēm ir ļoti audzis. Kopumā iecerēts šogad saražot vismaz 220 tonnas gadā šokolādes izstrādājumu. Plānots, ka 80% produkcijas būs šokolādes trifeles ar augļu ogu pildījumu, bet 20% - citi produkcijas veidi, kurus pagaidām neatklāšu,» sacīja Žimants.

Viņš arī norādīja, ka dažas dienas pirms fabrikas atklāšanas tiks atvērta arī šokolādes muzeja otrā kārta, līdz ar to muzejam pievienosies vēl septiņas ekspozīciju telpas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Pure Chocolate izaugsmi nodrošina pozīciju nostiprināšana vietējā tirgū, kā arī aktīva un pārdomāta eksporta tirgu iekarošana , ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Kopš 2010. gada saldumu ražotājs SIA Pure Chocolate strādājis pie jaunu produktu attīstības gan vietējam, gan eksporta tirgum. «Esam sapratuši, kāds sortiments ir nepieciešams Latvijas iedzīvotājiem, un mēģinājuši saprast, ko vēlas eksporta valstu patērētāji. Pērn uzbūvētajā ražotnē varam izgatavot dažādu garšu trifeles un iepakot tās dažāda izmēra kastītēs. Šī elastība ir mūsu priekšrocība,» stāsta SIA Pure Chocolate valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants. Šā gada septembrī Pure Chocolate saņēma DB un Lursoft apbalvojumu Gazele 2014 kā straujāk augošais Rīgas un Pierīgas reģionā. 2013. gadā Pure Chocolate apgrozījums sasniedza 2,3 milj. eiro; salīdzinot ar 2012.gadu, pieaugums ir bijis par 54,20%. 2014. gadā uzņēmuma prognozētais apgrozījums ir 4,18 milj, eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

FOTO: Kaņepes Kultūras centru uzfrišina par 300 tūkstošiem eiro

Monta Glumane,11.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzsākta Kaņepes Kultūras centra (KKC) ēkas fasādes rekonstrukcija, kas ir pirmais no trīs posmiem, kuru laikā tiks uzlabots gan ēkas tehniskais stāvoklis, gan vizuālais izskats. Kopumā projekta īstenošanai trīs gadu laikā nepieciešami aptuveni 300 000 eiro.

Kā biznesa portālam db.lv pastāstīja KKC valdes loceklis Kaspars Kondratjuks, ēka tiek nomāta no studentu korporācijas un pērn noslēgts nomas līgums uz 15 gadiem. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc uzsākta ēkas rekonstrukcija. Tuvāko divu gadu laikā ēkas īrnieki vēlas, lai nams iegūtu labāku izskatu, gan saglabājot vēsturisko, gan piešķirot jaunu svaigumu.

Vissteidzamāk nepieciešams sakārtot ēkas piebūvi, kas atrodas nama sētas pusē un ir avārijas stāvoklī. To nav iespējams ekspluatēt, tāpēc nevar pilnvērtīgi izmantot visu ēku. Ēkas piebūvi plānots savest darba kārtībā nākamajā gadā un līdz ar to kultūras centrs iegūtu plašākas telpas pasākumu rīkošanai. Bieži vien viena no problēmām ir tieši telpu trūkums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

FOTO: Pasaulē lielākā Apple produktu privātkolekcija draud izputēt

Zane Atlāce - Bistere,24.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Austrietis, datortehnikas meistars Rolands Borskijs (Roland Borsky) gadu gaitā izveidojis, iespējams, lielāko Apple produktu kolekciju pasaulē – viņa īpašumā ir aptuveni 1100 šī tehnoloģiju giganta datori, raksta Reuters.

Salīdzinājumam Prāgas Apple muzejā ir tikai 472 šī zīmola produktu vienības, līdz ar to austrieša veidotā privātā kolekcija uzskatāma par vērienīgu un lielāko pasaulē.

Apple datorus R.Borskijs Vīnē remontē kopš 1980.gada. Taču kopš šā gada februārī Apple atvēra savu pirmo veikalu Vīnē, pārņemot arī lielu daļu datoru remontu pakalpojumu, Borskija datortehnikas remonta bizness ir krietni apgrūtināts, iespaidojot arī viņa ieņēmumus, raksta Reuters.

Samazinoties ieņēmumiem un sarūkot uzkrājumiem, telpu īre, kurā uzkrāta iespaidīgā kolekcija, R.Borskijam vairs nav pa kabatai, tāpēc viņš cer, ka varētu uzrasties, kāds labdaris, kas atbalstītu kolekcionāru, piedāvājot telpas kolekcijas uzglabāšanai vai palīdzot nomaksāt uzkrāto 20 000 – 30 000 eiro lielo nomas parādu, pretējā gadījumā kolekcija varētu izputēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Viedoklis: Izmisums. Soross sūta savus aģentus uz Saeimu

Sandris Točs, speciāli DB,17.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Globalizācija nav iespējama bez korupcijas. Jo neviena nācija labprātīgi sevi nepiekritīs iznīcināt, ja tās elite nav uzpirkta. Atceros sarunu pēc kādas savas intervijas divi tūkstošo gadu sākumā ar vienu pazīstamu filozofu, kurš vēlāk kļuva ministrs. Viņš stāstīja, ka savu pirmo mašīnu deviņdesmitajos gados ir nopircis par to naudu, ko saņēma no Sorosa fonda granta.

Tie, kuri atceras deviņdesmito gadu parasta cilvēka dzīves līmeni, saprot, ko nozīmē pirmā mašīna. Tas nav slikti, ka cilvēks kaut ko sev iegādājas par «starptautiskā filantropa» līdzekļiem. Taču, ja šādu cilvēku ir daudz, ja viņi dominē kādas mazas valsts sociālajās zinātnēs, žurnālistikā un medijos, tas nepaliek bez ietekmes. 2012.gadā, kad Sorosa fonds atzīmēja darbības divdesmit gadus Latvijā, tas lepojās, ka «20 gadu laikā Sorosa fonds-Latvija aktivitātēs un iniciatīvās ieguldījis vairāk nekā 80 miljonus ASV dolāru».

Plāns ir, lai PAR, JKP un Jaunā Vienotība kopā dabū tikpat, cik «vecā Vienotība», tad Vienotība un Soross būs atpakaļ pie varas Latvijā

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairums Latvijas iedzīvotāju pilnībā iztērē savu kredītkartes limitu, neraugoties uz to, vai rūpīgi kontrolē pirkumus un veic uzkrājumus, vai iepērkas impulsīvi un dzīvo no algas līdz algai, secināts pētījumā Nauda un cilvēks.

Lai pievērstu iedzīvotāju uzmanību finanšu pratības jautājumiem, Latvijas Alternatīvo finanšu pakalpojumu asociācija sadarbībā ar Biznesa augstskolu Turība un pētījuma aģentūru SKDS veica pētījumu Nauda un cilvēks par Latvijas iedzīvotāju uzskatiem un rīcību ar savu naudu, lai noteiktu piecus izplatītākos finanšu personības tipus un to uzvedību.

Noskaidrots, ka 79% iedzīvotāju Latvijā uzskata, ka nauda sniedz autonomiju un brīvību, 63% iedzīvotāju uzskata, ka nauda dod varu, savukārt 27% atzina, ka nauda ir visa ļaunuma sakne.

Pētījums parādīja, ka 29% respondentu jūtas droši par savu esošo finansiālu situāciju. Savukārt pārliecība par to, ka spēs sevi uzturēt pensijas vecumā, ir tikai 22% iedzīvotāju Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pure Chocolate sācis eksportu uz ASV

BNS,09.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas šokolādes trifeļu ražotājs Pure Chocolate šogad ir sācis eksportu uz ASV, savukārt nākmgad plāno laist apgrozībā jaunus, līdz šim nerealizētus produkcijas veidus, aģentūrai BNS pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants.

«Mums ir atvēries Amerikas tirgus,» sacīja Žimants, piebilstot, ka produkciju uz ASV uzņēmums sāka eksportēt šā gada vasarā. Tāpat šogad ir pieauguši pārdošanas apmēri visās valstīs, uz kurām Pure Chocolate eksportē produkciju.

Vienlaikus viņš piebilda, ka nākamajā gadā Pure Chocolate iecerējis nostiprināties esošajos eksporta tirgos un palielināt pārdošanas apmērus, tostarp paplašināt eksportu uz ASV, Tuvajiem Austrumiem un Japānu. Lai konkrētus jaunus tirgus uzņēmums nākamgad nav iecerējis apgūt, kompānija neizslēdz iespēju piesaistīt jaunus sadarbības partnerus ārvalstīs, ja tāda iespēja pavērsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šokolādes trifeļu ražotājs SIA Pure Chocolate 2013. gadu sācis ar logotipa maiņu un jaunu vizuālo identitāti.

Izmaiņas skārušas visu uzņēmuma korporatīvo stilu, kā arī produktu iepakojumu. «Ar šo soli ir iecerēts veicināt uzņēmuma ražotās produkcijas atpazīstamību, kā arī palielināt uzņēmuma apgrozījumu,» norāda SIA Pure Chocolate valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants. Uzņēmums produkciju ar jauno zīmolu izplatīs gan Latvijas, gan eksporta tirgos. Līdz ar logotipa maiņu veikta arī produktu iepakojuma dizaina maiņa, kur patērētāju ieguvums būs labi pamanāms un nolasāms produkta ražotāja zīmols, vizuāli un vārdiski saprotams produkta garšas kods, kā arī vienota vizuālā stilistika visām produktu grupām.

2012. gadā 60% saražotās produkcijas uzņēmums realizēja Latvijā, bet 40% - eksporta tirgos. Šobrīd Pure Chocolate produkciju eksportē uz 17 valstīm, kā būtiskākās no tām var minēt Krieviju, Skandināviju, Austrāliju un Japānu. Šī gada eksporta mērķos ietilpst jaunu tirgu apgūšana, tostarp iecerēts uzsākt eksportu uz tādām lielvalstīm kā Poliju un Vāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldumu ražotāja SIA Pure Chocolate padomi atstājis Pēteris Žimants, un viņa vietā par padomes locekli iecelts holdingkompānijas SIA Rīgas tirdzniecības osta valdes loceklis Rolands Gulbis, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

Līdzšinējais padomes priekšsēdētājs Mārtiņš Jaunarājs un padomes loceklis Aivars Žimants atkārtoti apstiprināti amatos. Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 17.janvārī.

SIA Pure Chocolate dibināta 2007.gadā, un uzņēmums ražo šokolādes trifeles. Tā pamatkapitāls ir 2 296 063, un uzņēmuma dalībnieki ir piecas privātpersonas, no kurām lielākais īpašnieks ar 38,79% daļu ir Aivars Žimants, bet 14,30% daļu pieder riska kapitāla fondam BaltCap Latvia Venture Capital Fund. 2016.gadā SIA Pure Chocolate apgrozījums bija 3,450 miljoni eiro, bet uzņēmums strādāja ar zaudējumiem 873 tūkstošu eiro apjomā. Uzņēmums nodarbināja 68 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā samaksāja 422 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no perspektīvākajām tautsaimniecības jomām Tukuma apkaimē ir lauksaimniecības produkcijas pārstrāde, tomēr izaicinājums ir darbaspēka pieejamība

Kā skaidro aptaujātie uzņēmēji, Rīgas tuvumam ir liela priekšrocība uzņēmējdarbības attīstībā, taču galvaspilsēta ir arī darbinieku «nosūcējs».

«Tukumam ir laba atrašanās vieta – stundas attālumā no Rīgas, kas nodrošina zemākas loģistikas izmaksas. Tukuma novads un jo īpaši Pūre ir fenomenāla ar saviem pārtikas uzņēmumiem – Puratos Latvia, Kuršu zeme, Pure Chocolate. Pūrē ir bagātīgas tradīcijas augļkopībā un stādaudzēšanā. Savukārt Tukumā ir Tukuma piens, kas ir viens no lielākajiem Latvijas piena pārstrādes uzņēmumiem,» saka Pēteris Žimants, SIA Pure Chocolate pārdošanas direktors un līdzīpašnieks. Degoles pienotavas (SIA Edaks) direktores Irinas Drozdovas vērtējumā Tukuma apkārtne ir bagāta ar talantīgiem cilvēkiem un auglīgu zemi, kas ir piemērota pārtikas biznesam. Uzņēmēji norāda, ka viņiem ir laba sadarbība ar Tukuma novada domi, kas ieklausoties uzņēmēju viedoklī stratēģiskos un praktiskos jautājumos, attīsta infrastruktūru, kā arī informē par ES fondu apgūšanas iespējām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Portrets: Puratos Latvia ģenerāldirektors Aigars Balodis

Armanda Vilciņa,06.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no būtiskākajām vadītāja prasmēm ir spēja redzēt konkrētus uzdevumus un lietas kopumā, nevis detaļās, jo tas ļauj uzņēmumam strādāt kā vienotai komandai, uzskata SIA Puratos Latvia ģenerāldirektors Aigars Balodis.

Uzņēmuma rezultāts nav atkarīgs no tā, cik daudz 24 stundu laikā var izdarīt pats vadītājs, bet gan no tā, cik kopā var paveikt visi darbinieki, spriež A. Balodis.

Šī iemesla dēļ ir svarīgi, lai katrā pozīcijā strādātu pareizie cilvēki, kas spēj arī paši pieņemt lēmumus un nebaidās nākt klajā ar jauniem priekšlikumiem. Labam vadītājam savukārt ir jāprot sadzirdēt savus darbiniekus, kā arī jāspēj saprast, kuras viņu idejas ir jāattīsta, bet kuras ne – jāatsijā graudi no pelavām, domā Puratos Latvia ģenerāldirektors.

Redzēja potenciālu

Savu darbu Puratos Latvia A. Balodis sāka 2003. gada jūnijā, kad uzņēmums tirgū vēl bija pazīstams kā Pūres cehs. “Pievienoties komandai mani uzaicināja toreizējais uzņēmuma vadītājs un īpašnieks Aivars Žimants, kuram bija lielas ambīcijas un vēlmes vietējo Latvijas pārtikas ražošanas uzņēmumu padarīt par nopietnu un pamanāmu spēlētāju savā nozarē. Sākotnēji strādāju par mārketinga un pārdošanas vadītāju, un mans galvenais uzdevums bija izveidot esošo pārdošanas darba struktūru atbilstoši labākajai pasaules pieredzei. Tā bija lieliska iespēja izmantot manas teorētiskās zināšanas praktiskos lēmumos, kas drīz nodrošināja atbalstu jauniem pārdošanas rezultātiem. Pēc kāda laika Aivars mani aicināja uzņemties arī visa uzņēmuma vadību. Tas bija piedāvājums, no kura es nevarēju atteikties,” atminas A. Balodis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pure Chocolate lolojums - tumšās šokolādes trifeles ar marcipāna pildījumi - ir triju valstu kopdarbs.

Tā šo gardumu raksturo uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants. Pure Chocolate ar jaunajām konfektēm startē konkursa Eksporta un inovācijas balva 2012 kategorijā Inovatīvākais produkts. Kvalitatīva beļģu šokolāde - Belcolade, vācu marcipāns, Latvijā radīta kombinācija un produkts.

Pure Chocolate ir dibināts 2007. gadā, pašlaik tas atrodas telpās, kur savulaik Aivars Žimants lika pamatus iepriekšējam biznesam Pure Food. 2011. gadā to nopirka Beļģijas uzņēmums Puratos, iepriekšējie īpašnieki vairāk pievērsās šokolādei. Uzņēmums pašlaik ražo 50 veidu trifeles. Trīs mainīgie, ar kuriem dažādākas kombinācijas veidojas, ir šokolādes ietvars, pildījums un dekors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta ar foto - Pūrē startē jaunā trifeļu fabrika

Sandra Dieziņa,27.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā, trīs miljonus latu vērtā SIA Pure Chocolate rūpnīca Viktorija ļaus divkāršot uzņēmuma apgrozījumu.

Investīciju rezultātā uzņēmums šogad plāno apgrozījumu palielināt divas reizes, taču nākamgad tas varētu sasniegt piecus milj. eiro, skaidro uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Pēteris Žimants.

Plānots, ka 80% produkcijas būs šokolādes trifeles ar augļu–ogu pildījumu, bet 20% – citi produkcijas veidi. Ražošanā paredzēts ieviest vairākus jaunus produktus, bet detalizētu informāciju pagaidām P. Žimants neatklāj.

Jaunās rūpnīcas būvniecību atbalstījis Lauku atbalsta dienests, sedzot 50 % no trīs miljoniem eiro, pārējā investīciju summa bija kredītlīdzekļi.

Jauna rūpnīca bijusi nepieciešama, jo pieaudzis pieprasījums pēc šokolādes trifelēm. Investīcijas uzņēmumam ļaus četrkāršot esošās ražošanas jaudas. Kopumā iecerēts šogad saražot vismaz 220 t šokolādes izstrādājumu. «Kopumā šo gadu esam definējuši kā investīciju gadu, jo atveram jaunu ražotni un papildus ieguldītajiem trim milj. Ls bija nepieciešamas papildu investīcijas. Savukārt nākamajam gadam jābūt izrāviena gadam ar labākiem rezultātiem,» pamato uzņēmējs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Lielākais uzņēmums pagājušajā nedēļā – UWC Baltics; Pure Chocolate īpašnieki reģistrē jaunu uzņēmumu

Žanete Hāka,13.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā lielākais reģistrētais uzņēmums bijis SIA UWC Baltics, liecina Lursoft dati.

Kompānijas pamatkapitāls ir 105 tūkstoši eiro, tās darbības veids nav norādīts.

Otrs pagājušajā nedēļā lielākais reģistrētais uzņēmums bijis SIA Piebalgas 101 ar 86,23 tūkstošu eiro pamatkapitālu. Arī šī uzņēmuma darbības veids Lursoft nav minēts. Savukārt trešā lielākā kompānija bijusi vairumtirdzniecības AS LV Overseas ar 36 tūkstošu eiro pamatkapitālu.

Aizvadītajā nedēļā arī reģistrēts SIA Purified, kura pamatkapitāls ir 15 tūkstoši eiro. 30% uzņēmuma daļu pieder AS Sistēmu inovācijas, savukārt Pure Chocolate īpašniekiem Aivaram un Pēterim Žimantam pieder 25% uzņēmuma daļu katram. Vēl 20% daļu īpašnieks ir Kristaps Ērglis. Kompānijas padomes priekšsēdētājs ir K. Ērglis, bet padomes locekļi - A. Žimants un P. Žimants, savukārt valdē darbojas Zane Pētersone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pure Chocolate audzē apgrozījumu par 54%

Dienas Bizness,06.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2013. gadā SIA Pure Chocolate apgrozījums bijis 2,302 milj. eiro (1,617 milj.Ls), kas salīdzinājumā ar 2012. gadu ir pieaugums par 54,20%.

Kā skaidro uzņēmuma vadība, pērn būtiski, t.i., par 172,00%, palielinājies produkcijas apjoms eksportā. Dati rāda, ka no kopējā SIA Pure Chocolate apgrozījuma pagājušajā gadā 39,75% veidojuši ieņēmumi no produkcijas realizācijas ārpus Latvijas robežām.

Aizvadīto pārskata gadu salduma ražotājs noslēdzis ar 36,086 tūkst. eiro (25,362 tūkst.Ls) peļņu, piebilstot, ka uzņēmums vēl joprojām strādā pie ražošanas procesu optimizācijas, lai jau tuvākajā nākotnē sasniegtu labākus finanšu rādītājus.

Šokolādes izstrādājumu ražotājs un tirgotājs SIA Pure Chocolate savā iesniegtajā pārskatā ziņo, ka pagājušajā gadā uzbūvēta un atklāta jaunā ražotne Viktorija, kas aprīkota ar iekārtām, kas ļauj palielināt ražošanas apjomus no 20 tonnām līdz 60 tonnām gatavās produkcijas mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Pure Chocolate apgrozījums Latvijā audzis teju divas reizes

Žanete Hāka,05.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn šokolādes izstrādājumu ražotāja SIA Pure Chocolate apgrozījums audzis par 31%, sasniedzot 3,3 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Kā norāda uzņēmuma vadība, palielinot piegādes dziļumu un produktu sortimentu, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pērn apgrozījums Latvijā audzis teju divas reizes, sasniedzot 2,4 miljonus eiro. SIA Pure Chocolate bruto peļņa pērn palielinājusies par 12%, kas skaidrojams ar 2013.gada beigās nodotās jaunās ražotnes nolietojumu. Finanšu gadu ražotājs noslēdzis ar 21 tūkstoša eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas.

Kā skaidro SIA Pure Chocolate vadība, pateicoties tirgus diversifikācijai, uzņēmumu nav būtiski ietekmējusi Krievijas krīze un Krievijas rubļa kritums. Krievijas krīzes rezultātā, salīdzinot ar 2013.gadu, apgrozījums ārpus Eiropas Savienības pagājušajā gadā ir samazinājies par 68 tūkstošiem eiro. Pērn uzņēmums sācis strādāt ar ASV tirgu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma tehnoloģiju konkursā «Latvia Tours Traveltech» uzvarējis rīdzinieks Uldis Žimants, piedāvājot aktīvās atpūtas rezervācijas tiešsaistes platformu, kas ceļotājam ļautu vienuviet ātri un ērti sameklēt un rezervēt vēlamo atpūtas veidu.

Portālam db.lv platformas idejas autors pastāsta, ka šobrīd izstrādāti iespējamie prototipi un dizaina risinājumi, taču funkcionējošu platformu viņš cer pabeigt līdz vasaras sākumam. «Šobrīd tas viss ir manā galvā. Tagad skatos uz tirgu un risinājumiem, svarīga komandas komplektēšana, taču viss būs atkarīgs no uzņēmumu atsaucības, kas darbojas aktīvās atpūtas nozarē,» saka platformas izstrādātājs.

U. Žimants izstrādājis arī platformas vizuālo un funkcionālo maketu. «Vēlamo aktivitāšu atrašana prasa daudz laika un zināšanu, atpūtniekiem trūkst iespēju rezervēt vēlamās aktivitātes uzreiz un ar garantiju, kā arī bieži neskaidri ir izvēlēto pakalpojumu apmaksas veidi. Vienota platforma aktivitāšu meklēšanai un rezervēšanai ļautu uzreiz atrast un pāris minūtēs rezervēt vēlamo pakalpojumu,» skaidro idejas autors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Šokolādes tirgū skriešus dodas pakaļ pasaules tendencēm

Anda Asere,04.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šokolādes tirgū Latvijā parādās jauni spēlētāji; nereti veikalu plauktā to produkcija ir grūti atšķirama

Šokolādes tirgus Latvijā ir liels, patēriņš ir pārsteidzoši apjomīgs, uzskata Pēteris Žimants, SIA Pure Chocolate valdes priekšsēdētājs. Pēc viņa aplēsēm, Igaunijā šokolādes tirgus apmērs ir aptuveni 70 miljoni eiro, Latvijā – mazliet lielāks.

Plaša patēriņa tirgū dominē Laima, Kalev, Kraft Jacobs Suchard, Fazer u.c., raksturo Gints Strazdiņš, ChocoSpoon (SIA Gardmutis) vadītājs. Savukārt mazāku uzņēmumu pulkā vietējo ražotāju konkurence pieaug. «Lielāko izaugsmi piedzīvo tie, kuri ir spējuši attīstīt eksportu – Pure Chocolate un Emils Gustavs Chocolate,» viņš uzskata.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien Ventspilī atklātajā Krievijas šokolādes fabrikas Pobeda Vkusa filiālē ražoto šokolādi izdevīgo muitas noteikumu dēļ sākotnēji plānots sūtīt galvenokārt uz ASV tirgu, atzina uzņēmuma Pobeda Confectionery līdzīpašniece Olga Muravjova.

«Ventspils ražotne pagaidām būs vienīgā Baltijā, šeit ražoto šokolādi eksportēsim uz ASV, kur mums jau ir virkne klientu. Arī no Krievijas rūpnīcas liela daļa eksporta paredzēts tieši ASV tirgum, taču mazākas muitas nodevas un arī labvēlīgāka nodokļu vide ir priekšnosacījums, lai eksports no Latvijas būtu izdevīgāks. Pērn atklājām arī pārdošanas filiāles Lietuvā un Igaunijā, bet ražošana plānota tikai Latvijā,» sacīja Muravjova.

Savukārt Krievijas vēstnieks Latvijā Aleksandrs Vešņakovs, atklāšanas pasākumā norādīja, ka jaunatklātā rūpnīca ir signāls citiem investoriem par joprojām pateicīgu biznesa vidi Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šokolādes trifeļu ražotāja Pure Chocolate īpašnieki būvēs jaunu šokolādes rūpnīcu.

Pure Chocolate valdes loceklis un līdzīpašnieks Aivars Žimants stāsta, ka 85 % no saražotā plānots eksportēt uz ārvalstīm, pārējais tiks realizēts vietējā tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pure Chocolate produkti starp pārdotākajiem pasaules lielākajā saldumu veikalā Dubaijā

Dienas Bizness,22.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pure Chocolate produkti ierindojusies starp 10 visvairāk pirktajiem pasaulē lielākajā saldumu veikalā Candylicios Dubaijā.

«Esam saņēmuši lielisku ziņu - mūsu produkti starp TOP-10 pārdotākajiem lielākajā pasaules saldumu veikalā Candylicios Dubaijā,» uzāņēmums informē savā Facebook profilā,

Kopumā Pure Chocolot eksport tirgi ir 17 valstis - Lietuva, Igaunija, Krievija, Somija, Zviedrija, Norvēģija, Polija, Čehija, Slovākija, Vācija, ASV, Apvienot;a Karaliste, Austrālija, Japāna, Moldova, Portugāle un Jaunzēlande.

Uzņēmums aktīvi piedalās tādās pasaules izstādēs kā ISM Vācijas pilsētā Ķelnē, Sweet&Snack Čikāgā, ASV.

2013. gadā SIA Pure Chocolate apgrozījums bijis 2,302 milj. eiro (1,617 milj.Ls), kas salīdzinājumā ar 2012. gadu ir pieaugums par 54,20%. Kā skaidro uzņēmuma vadība, pērn būtiski, t.i., par 172%, palielinājies produkcijas apjoms eksportā. Dati rāda, ka no kopējā SIA Pure Chocolate apgrozījuma pagājušajā gadā 39,75% veidojuši ieņēmumi no produkcijas realizācijas ārpus Latvijas robežām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien paziņots projekta Drosmīgais uzvarētājs – zīmols, kas savā būtībā ir ambiciozs un ir uzdrošinājies izaicināt pasaules mēroga spēlētājus vai sabiedrību kopumā, gan savos darbos, gan komunikācijā kopumā apliecinot savu drosmi, un ir spējis mainīt sarunas veidu savā nozarē vai kategorijā.

Latvijas Drosmīgā statusam pieteicās vairāki Latvijas zīmoli, piemēram, Madara Cosmetics, Positivus, Depo DIY, MyKoob, Kalnciema kvartāls un Wooly World.

Par Latvijas drosmīgāko zīmolu tika atzīts mācību sociālais tīkls MyKoob. Pērn kompānija piedalījās starptautiskā konferencē Startup Week 2011, kurā bija ap 500 uzņēmumu no visas Eiropas. Tajā MyKoob tika atzīts par otru labāko start up projektu Eiiropā, kas pavēra iespēju aizbraukt uz ASV Silīcija ieleju. Lai gan sākotnēji tika plānots Silīcija ieleju apmeklēt pieredzes uzkrāšanas nolūkos, tomēr MyKoob vizītes laikā pavērās iespēja reālai sadarbībai ar ASV privātajām izglītības iestādēm. Rezultātā – šobrīd MyKoob ir uzsākta sadarbība ar 900 ASV izglītības iestādēm par Latvijā radītā mācību sociālā tīkla ieviešanu. MyKoob savā sociālajā tīklā ASV izglītības iestādēm piedāvā produktu, kasa ļauj skolēnu vecākiem internetā izvēlēties skolas ēdnīcas piedāvātos ēdienus un pasūtīt tos iepriekš – šāda iespēja vēl netiek piedāvāta Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Cerot uz tūristu interesi, Latvijas pārtikas rūpnieki sākuši veidot muzejus

Sandra Dieziņa,16.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunas vietas tūrisma kartē un labu mārketinga pasākumu saviem produktiem rada uzņēmumi, kas sākuši veidot savus muzejus.

Ir virkne ārvalstu uzņēmumu, kuru iekārtoto muzeju apmeklēšanu dažs labs ēdienu un dzērienu eksperts uzskata par goda lietu, piemēram, Coca-Cola muzejs, Jell-O želejas muzejs, McDonalds hamburgeru muzejs, kukurūzas pārslu Kellog muzejs vai pārtikas ražošanas gigantu Nestle un Kraft Foods muzeji. Cerot uz tūristu interesi, arī Latvijas pārtikas rūpnieki pēdējos gados aktīvi sarosījušies, pierakstot savu uzņēmumu vēsturi un veidojot ekspozīcijas, kas ļauj ielūkoties vēstures līkločos.

Pure Chocolate īpašnieku veidotais Šokolādes muzejs viesus sāka uzņemt šogad. Muzeja otrā kārta tiks atklāta augusta beigās, kad muzejs tiks pappildināts ar vēl septiņām ekspozīciju telpām Pūres muižas senatnīgajā ēkā. Muzejs veidots kā šokolādes kaste ar īpašu stāstu par trifelēm, kas šobrīd ir galvenais Pure Chocolate produkts.

Komentāri

Pievienot komentāru