Tūristi uz ārzemēm brauc pēc pozitīvām emocijām— vajag Daugavas krastmalā nobērt 100 tonnu baltu smilšu, pievilkt elektrības kabeli un ļaut uzņēmējiem tur ierīkot bārus un diskotēkas.
To intervijā laikrakstam Bizness&Baltija atzinis reklāmas aģentūras MOOZ! īpašnieks Ēriks Stendzenieks, izsakot savu versiju par to, kā Rīgai vislabāk tērēt 5 miljonus latu, kas nākamgad paredzēti pilsētas reklāmai. « Vislabākā reklāma pilsētai ir tūristi, kas atbrauc ar naudas pilnām kabatām, lai to te atstātu.
Taču viņi to te atstās, ja mēs viņus «paņemsim» ar pozitīvām emocijām. Nevajag viņiem uzbāzties ar mūsu vēstures smagajiem pagriezieniem— okupācijas muzeju un sēru dienām,» sacīja Stendzenieks. Viņaprāt, reāla iespēja Rīgas atpelnīt ieguldītos 5 miljonus, ir nobērt ap 100 tonnām smilšu Daugavas krastmalā, izvietot tur 5 tūkstošus guļamkrēslu, kurus var tirgot arī kā reklāmas laukumu, ļaut uzņēmējiem tur atvērt bārus un diskotēkas. Viņš kritizēja arī Ļeņina pieminekļu demontāžu: «Ja visās valstīs tā rīkotos, nekur vairs nebūtu nevienas vēsturiskas liecības. Vismaz Jūrmalā Dubultos Ļeņina piemineklis bija tik liels, kuram iekšpusē reāli varēja ierīkot kafejnīcu!» tā Ē. Stendzenieks.