Uzņēmums Spilva paziņojis, ka ir mainīts tā logo.
Ar šī gada oktobri Spilva ir uzsākusi jaunā logo ieviešanu. Mainot logo, tika nolemts atteikties no līdzšinējā logo, jo pasaulē logo evolūcija nozīmē, ka logo kļūst vienkāršāks un saprotamāks.
Kā risinājums tika izvēlēts atteikties no līdzšinējā logo sarežģītākajiem elementiem, būtiskas izmaiņas neieviešot un saglabājot zīmola formu un pamatkrāsas.
Par Spilvas logo pārmaiņām Db.lv komentāru sniedz Spilva mārketinga un kvalitātes direktore Dana Erciņa
Spilva mainās līdzi laikam, papildinās Spilvas produktu klāsts, mainās arī Spilvas logo. Ar oktobri ir uzsākta Spilvas jaunā logo ieviešana. Līdzās citām pārmaiņām radās nepieciešamība sakārtot arī Spilvas logo.
Piemēram, Krievijas tirgū, nezinot Spilvas vārdu, cilvēkiem bija pilnīgi neiespējami nolasīt līdzšinējo Spilvas logo.
Visā pasaulē logo attīstība nosaka to, ka logo kļūst vienkāršāks un saprotamāks. Šādas vadlīnijas ievērojām arī pielabojot Spilvas logo. Kā logo pārveides risinājumus izvēlējāmies atteikties no līdzšinējā logo sarežģītākajiem elementiem, neieviešot būtiskas izmaiņas un saglabājot logo formu, pamatkrāsas. Jāatzīst, ka dzeltenā krāsa ir kļuvusi par Spilvas logo pagātni.