ASV apģērbu mazumtirgotājs Gap atmetis kā nederīgu jauno logo tikai vienu nedēļu pēc tā ieviešanas. Iemesls - negatīvie komentāri internetā, ziņo BBC.
Iepriekšējā logo, kas tika izmantots vairāk nekā 20 gadus, redzams zils lodziņš ar baltu uzrakstu GAP.
Jaunajā logo bija redzams melns uzraksts Gap, kas novietots uz gaiša fona, un p burta augšpusē - neliels zils četrstūris.
Taču sociālajos tīklos un tiešsaistes forumos mazumtirgotāja jaunais logo «nolīdzināts līdz ar zemi».
Kompānijas Facebook lapā par šo tematu ievietoti vairāk nekā divi tūkstoši komentāru, no kuriem daudzos prasīts «atdot» tradicionālo logo.
Paziņojumā, kas ievietots Gap mājaslapā internetā kompānijas pārstāvis Marks Hansens norāda, ka kompānija ir sekojusi līdzi negatīvajiem komentāriem internetā, kas atkal un atkal lūdz atjaunot veco logo.
«Tāpēc mēs esam pieņēmuši lēmumu darīt tieši to,» apliecinājis Gap pārstāvis, piebilstot - ir skaidrs, ka mazumtirgotājs šajā ziņā nav gājis pareizajā virzienā un palaidis garām iespēju par šo jautājumu apspriesties ar klientiem tiešsaistē.