Apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmums Gap kārtējo reizi radījis vilšanos saviem investoriem, raksta 24/7 Wall St.
Kompānijas apgrozījums pēdējā ceturksnī sarucis par 2% līdz 3,7 miljardiem dolāru. Peļņas maržu dati liecina, ka daudzas tirdzniecības vietas ir strādājušas ar zaudējumiem.
Kompānijas lielākā zīmola Gap pārdošanas apjomi ceturkšņa laikā saruka par 10%, un iepriekšējā ceturksnī kritums bija par vēl 4%. Tādējādi var teikt, ka Gap pietiekami strauji nesamazina tirdzniecības vietu skaitu, lai spētu tikt ārā no zaudējumiem, norāda eksperti.
Uzņēmums jau iepriekš ziņojis, ka izmaksu samazināšanas nolūkos nākamo divu gadu laikā plānots slēgt 230 Gap zīmola veikalus. Pagājušā ceturkšņa beigās Gap zīmolam bija 1082 veikali, bet pārējiem diviem kompānijas zīmoliem Old Navy un Banana Republic – attiecīgi 1160 un 600 veikali.
Kompānijas neveiksmes atspoguļojas arī tās akcijas cenā, kas pēdējo piecu gadu laikā ir sarukusi par 50%. Salīdzinājumam – Standard&Poor’s 500 indekss šajā laika periodā ir audzis par 43%.