Tranzītu ar Krieviju arvien vairāk sarežģī dzelzceļa ritošā sastāva trūkums.
«Tagad visi mūsu vagoni strādā uz izķeršanu. Tie ir izīrēti arī citām kompānijām gan Krievijā, gan Kazahstānā, jo tur šo vagonu vienkārši nepietiek. No vienas puses, šos vagonus arī nespēj saražot, no otras - to cena pašlaik ir tik neadekvāti augsta, ka, nopērkot vagonus, nav nekādas ekonomijas,» intervijā stāsta VAS Latvijas dzelzceļš valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.
Samsung kartelis apmet kažoku
Trīs no pieciem Samsung karteļa dalībniekiem izrāda interesi par administratīvo līgumu.
Investors
SAF iepriecina investorus
Pēc veiksmīga finanšu gada noslēguma telekomunikācijas iekārtu ražotājs SAF Tehnika izmaksājis dividendes saviem akcionāriem, vēl vairāk pastiprinot investoru interesi par uzņēmumu.
Auto tirgus
Atgriežas optimisms
Baltijas autotirgus pamazām atgūstas no smagā nokdauna, tomēr vēl aizvien saglabājas augsts eksportēto automobiļu skaits. Septembrī tūlīt pēc reģistrācijas Latviju atstājuši 35% jauno automašīnu.
Tiesa
Ierosina lietu pret bijušo Lango
Maksātnespējas procesa lieta ierosināta pret SIA Nigga, kuras iepriekšējais nosaukums ir Lango.
Kokapstrāde
No krīzes atgūstas kosmiskā ātrumā
Plātņu ražotāji, rādot strauju neto apgrozījuma pieaugumu, īsteno V veida attīstības scenāriju.
Ārzemēs
Briti arī cirps
Briti tuvāko četru gadu laikā savus tēriņus grasās apcirpt par vairāk nekā 100 miljardiem mārciņu.