Katastrofāli zemais informētības līmenis par apdrošināšanas brokeru komisijām rada aizdomas par klientu maldināšanu.
Iespējams, daudzi apdrošināšanas brokeri nesniedz informāciju par komisijas maksām klientiem, ko tie saņem no apdrošinātāja, kas rada bažas par negodīgu darbību, jo klients tādējādi var nesaņemt viņam izdevīgāko apdrošināšanas piedāvājumu, bet saņemt to, kas ir izdevīgāks brokerim.
Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas starpnieku darbības likums paredz, ka sniedzot apdrošināšanas starpnieka pakalpojumus, apdrošināšanas brokerim ir pienākums informēt klientu par visiem izvērtētiem apdrošināšanas piedāvājumiem un apdrošināšanas brokera atlīdzības apmēru (turklāt vēl pirms līguma noslēgšanas), kas tiktu saņemta no attiecīgā apdrošinātāja apdrošināšanas līguma noslēgšanas gadījumā. Apdrošināšanas brokeris apdrošināšanas starpnieka atlīdzības apmēru var norādīt gan naudas izteiksmē, gan procentu izteiksmē no apdrošināšanas prēmijas. Tomēr likumdošana nenosaka, kādā veidā brokeriem klients ir jāinformē par komisijas apmēriem, un biežāk brokeri mēdzot klientus par to informēt mutiski. Šo likuma prasību, tādējādi arī parādot kopumā brokera atklātības līmeni, tikai piecas kompānijas izpildījušas, atklājot visus komisijas apmērus, ko katra apdrošināšanas kompānija tām maksā kādā no apdrošināšanas veidiem. Tajā skaitā komisijas maksas ir atklājusi SIA Apdrošināšanas serviss – brokeri, SIA IIZI, SIA Apdrošināšanas Partneri (www.poliseJums), arī Amber Broker Baltic, Inko brokeri, liecina DB informācija, izpētot visas 100 apdrošināšanas brokeru kompānijas, kas šobrīd reģistrētas Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK).