Maizes un konditorejas izstrādājumu ražošanas uzņēmums Matss radījis jaunu zīmolu Cannelle Bakery.
Stimuls zīmola maiņai bija vēlme paplašināt eksportu, tāpēc nosaukums ir izvēlēts tāds, lai būtu saprotams starptautiskai auditorijai. Līdz šim uzņēmuma apgrozījumā eksports veidoja ap 25%. Tāpat kā iepriekš, eksportam tiek gatavota saldētā produkcija un cepumi. Patlaban tiek rekonstruēts Saldus cehs, lai to modernizētu un kāpinātu darba ražīgumu. Pagājušā gada nogalē Latvijas Garantiju aģentūra sadarbībā ar banku Citadele piešķīra uzņēmumam mezanīna aizdevumu (30% apmērā no kopējās aizdevuma summas) investīciju projekta realizācijai. Ar šā atbalsta palīdzību Kurzemes lielākais maizes ražošanas uzņēmums iegādājās ražošanas iekārtas.
Produkcija ar jauno zīmolu līdz patērētājiem nonāks vasaras beigās, lēš uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Ivars Skrebelis un valdes loceklis Bruno Ansons. Jauns zīmols tiek saistīts arī ar jaunu produktu izstrādi gan maizes, gan konditorejas izstrādājumu klāstā. «Pirms ieviestām jaunu zīmolu, testējām nosaukumus potenciālajā mērķauditorijā. Izrādījās, ka mūsu izvēlētais nosaukums daudziem saistās ar kaut ko garšīgu un veselīgu,» stāsta I. Skrebelis. Zīmola ieviešana ir viens no soļiem, kas iezīmē kapitālsabiedrības pāraugšanu no ģimenes uzņēmuma industriālā ražotājā.
Pērn ilggadīgie SIA Matss īpašnieki Larisa un Valdis Pakuļi pārdeva firmu I. Skrebeļa un B. Ansona uzņēmumam Maiznīca Kursa. Darījuma motivācija bija nepieciešamība veidot industriālam ražotājam atbilstošu procesu vadību, jo apgrozījums sāka pāraugt ģimenes uzņēmuma iespēju robežas.