Pēc riska kapitāla piesaistes SIA Cannelle Bakery vēl vairāk koncentrējas uz saldētas produkcijas ražošanas attīstību, noieta paplašināšanu eksportā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Kurzemē ne Liepājā, ne Ventspilī vairs nav maizes ražotāju. Tuvākā maiznīca ir Kuldīgā, bet tas arī viss, tālāk ir tikai Rīgā un viņpus galvaspilsētai. Savukārt Saldū ir pat divi maizes izstrādājumu ražotāji. Iespējams, tas tāpēc, ka neviens no mums negāja pret straumi. Valstī ir trīs lielie maizes ražotāji, kas dominē tirgū, pārējie ir nišas spēlētāji, kam ir atšķirīgs piedāvājums. Mēs esam aizgājuši no svaigās maizes un startējam citos segmentos, un tiešu konkurenci no lielajiem maizes ražotājiem nejūtam. Taču vienlaikus konkurējam ar lielākajiem piegādātājiem saldēto produktu un cepumu segmentos, kur katrā ir savi atšķirīgi spēles noteikumi. Saldus maiznieks ir labs reģionālais spēlētājs. Katram ir sava vieta,» saka Ivars Skrebelis, SIA Cannelle Bakery valdes priekšsēdētājs.
Tagad tikai Saldū
SIA Cannelle Bakery iepriekš bija zināma kā SIA Matss. Tā ražo saldētus konditorejas izstrādājumus, dažādus pīrādziņus, smalkmaizītes, maizi, kā arī cep cepumus. Pirms trim gadiem uzņēmumam nomainījās īpašnieki.
Šā gada maijā uzņēmums pārtapa par SIA Cannelle Bakery. Tomēr sveramo cepumu biznesa segmentā uzņēmums vēl turpina strādāt ar zīmolu Matss. «Pa šiem gadiem bijušas daudzas pārmaiņas, strādājam pie uzņēmuma sakārtošanas. Pirms tam šis bija ģimenes uzņēmums, ko vadīja divi cilvēki – Valdis un Larisa Pakuļi. Viņi bija iesaistīti visos uzņēmuma procesos un iztrūka vidējā posma vadības. Mēs uzņēmumu veidojam tā, lai tas var augt un attīstīties, tāpēc standartizējam procesus, lai kvalitāte katru dienu būtu viena un tā pati un no ģimenes formāta uzņēmuma izaugtu par lielāku kompāniju. Tas nav viegls process, jo pilnībā jāmaina uzņēmuma kultūra,» atzīst I. Skrebelis.
Visu rakstu Mainās līdzi pasaules tendencēm lasiet 1. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.