Paralēli darbam Rīgas pašvaldībā Mārtiņš Pakalniņš brīvdienās attīsta savu burbuļu biznesu
«Pirmais eksperimentālais ziepju šķidrums, lai pēc tam no tā varētu uzpūst milzu burbuļus, tapa pirms kādiem pieciem gadiem, kad šādu aktivitāti biju iecerējis noorganizēt meitas dzimšanas dienas ballītē. Burbuļi izdevās samērā labi, un arī bildes no pasākuma bija brīnišķīgas,» atminas Mārtiņš. Fotogrāfijas no tā viņš ievietoja savā sociālā tīkla profilā, kuras raisīja citu cilvēku apbrīnu. Vēlāk kāda paziņa palūdza Mārtiņu izveidot tādu pašu atrakciju arī viņas atvases jubilejā. Pēc tās burbuļus savām ballītēm pieprasīja arī draugi un draugu draugi, un nepagāja ilgs laiks, kad Mārtiņam sāka zvanīt arī sveši cilvēki. «Nebijā tā, ka sēdēju un domāju, kādu biznesu līdzās algotam darbam sākt. Ideja radās no pieprasījuma,» viņš atzīst.
Priekšnoteikums, lai burbuļi sanāktu milzīgi un izturīgi, ir pareiza ziepju šķidruma receptūra. Mārtiņš savā mājaslapā raksta, ka šķidruma recepte ir «efektīva, pagalma zālei nekaitīga un patīkami smaržīga.» Tas sastāvot pārsvarā no pagraba rūķīšu puņķiem un kaltētas varavīksnes. Taču aiz šī aizraujošā stāsta ir Mārtiņa nenogurstošie centieni pagatavot labāko burbuļu šķidrumu, kas garantētu to noturību.
«Par konkurenci daudz nesatraucos, jo pieprasījums ir gana liels. Vasarās katrās brīvdienās ir pa vienam vai vairākiem pasākumiem, kuros piedalos. Vienu brīdi sapratu, ka varu ieviest papildus pakalpojumu – cilvēki var paši iegādāties manis gatavoto šķidrumu un tā sastāvdaļas vai iznomāt burbuļa pūšanas rīkus kopā ar visu šķidrumu,» stāsta Mārtiņš. Viņš novērojis, ka labākā reklāma ir draugu un paziņu ieteikumi, kas strādā spēcīgā nekā reklāma sociālajos tīklos vai redzētās bildes un video. Tāpat intereses kāpumu nodrošina, ja cilvēks milzīgos burbuļus redz pats savām acīm un tos izmēģina.
Visu rakstu Uzpūš burbuļu prieku lasiet 31. augusta laikrakstā Dienas Bizness.