Ziemassvētku laikā tradicionāli būs lielāks mazumtirdzniecības apgrozījums nekā oktobrī un novembrī, bet iepriekšējo gadu rezultāti visticamāk netiks sasniegti. Šobrīd vairāk pērk produktus, lai gatavotu maltītes mājās.
To Db atzina Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. «Cilvēki palikuši daudz racionālāki, nepārdomāta naudas tērēšana notiek ļoti maz. Līdz ar to cilvēki gatavo daudz vairāk mājās. Pieaug graudaugu produktu realizācija, cilvēki pērk vairāk makaronu izstrādājumus, olas, kas liecina, ka cilvēki pērk sastāvdaļas, no kurām mājās var gatavot. Tas liecina, ka Ziemassvētkos pirks mazāk, dāvanas būs lētākas,» klāstīja Rimi Latvia boss. Mazumtirgotājs padziļināti analizē, ko pērk iedzīvotāji un attiecīgi arī reaģē. V. Turlais norāda, ka akciju īpatsvars kopējā apgrozījumā dubultojies, tas pieaug visos veikalos – īpaši reģionos, un Rimi Latvia vadītājs atzīst, ka lielāka uzmanība tiek pievērsta produktiem, kas ir pieprasītāki.
Rimi Latvia dati liecina, ka decembra pirmajās divās nedēļās pieaudzis to produktu apgrozījums, kas liecina – iedzīvotāji palielina mājās gatavoto produktu apjomus. Tā olu apgrozījums audzis par 67 %, ābolu – par 87 %, cepamo kūku papīru - par 35 %, audzis arī miltu maisījumu, rauga, cukura un saulespuķu eļļas apgrozījums.