Rīgas Melnais balzams piektdien noslēdzis balzama 260 gadu etiķetes konkursu, izvēloties mākslinieces Madaras Matisones darbu, kas tiks drukāts uz jubilejas pudelēm.
Otro vietu A/s Latvijas balzams konkursā ieguva Aijas Matuzeles darbs, bet trešo vietu – Elvija Salmiņa darbs. Ekspertu žūrijā, kas vērtēja konkursam pieteiktās etiķetes, darbojās Latvijas Institūta direktore Karina Pētersone, Rīgas Tūrisma informācijas centra vadītāja Sabīne Markus, Latvijas Dizaineru savienības valdes loceklis Agris Dzilna, AS Latvijas balzams zīmolu direktors Valters Kaže, kā arī Rīgas Melnais balzams zīmola vadītājs Ģirts Liniņš. Vērtējot iesniegtās etiķetes, kā galvenie kritēriji tika izvirzīti - oriģinalitāte, etiķetes estētika, novitāte un radošums, kā arī rūpnieciskās ražošanas iespējas un dizaina atbilstība zīmola koncepcijai.
Paredzams, ka Rīgas Melnā balzama jubilejas pudeles veikalu plauktos nonāks šā gada septembra beigās.
Par Rīgas Melnā balzama radītāju uzskata aptiekāru Abrahamu Kunci, kas pirms 260 gadiem izveidoja plaši pazīstamu dziedniecisko eliksīru.
#1/15
Madaras Matisones izstrādātā etiķete, kas konkursā ieguva pirmo vietu.