Šā gada novembris bijis nozīmīgs mēnesis zīmolam «Rīgas Melnais Balzams», uzsākot aktīvu ASV tirgus iekarošanu. Līdz ar oficiālu zīmola prezentācijas pasākumu pasaules bārmeņu mekā Ņujorkā «Amber Beverage Group» atklāja balzama ceļu pie ASV patērētājiem, informē zīmola «Rīgas Melnais Balzams» globālais vadītājs Māris Kalniņš.
Tirgus apgūšana sākta Ņujorkas štatā, kam sekos aktīva iepazīstināšana ar «Rīgas Melno Balzamu» Teksasā, Floridā, San Francisko un Ilinoisā 2018. gadā. «Tuvākās piecgades laikā esam gatavi kļūt par TOP5 premium zīmolu pārstāvētajā kategorijā – zālīšu uzlējumi un liķieri. Lai to sasniegtu, līdzīgi kā citās valstīs, primāro fokusu liksim uz bārmeņu kopienu, miksoloģijas trendu jeb daudzveidīgajām balzama izmantošanas iespējām kokteiļos, kā arī HoReCa segmentu kopumā,» informē zīmola direktors.
«Ņujorkā visi zina, ka Kristaps Porziņģis nāk no Latvijas. Mēs gribam un esam apņēmības pilni panākt, ka numur divi atpazīstamības ziņā ir »Rīgas Melnais Balzams«,» stāsta «Rīgas Melnais Balzams» globālais zīmola direktors Māris Kalniņš.
Šobrīd ASV tirgū patērētāji jau var novērtēt oriģinālo «Rīgas Melno Balzamu», kā arī balzamu ar upeņu garšu. Nākamā gada rudenī tiks piedāvāts arī dzēriens, kas pašmāju tirgū sasniedzis rekordaugstus pārdošanas rādītājus – «Rīgas Melno Balzamu» ar ķiršu garšu.
«Rīgas Melnais Balzams» ir Latvijā radīts garšaugu dzēriens, kura pamatā ir 24 atsevišķas sastāvdaļas, kas rada unikālu un elegantu garšu. Dzērienu pārdod vairāk nekā 30 valstīs, katru gadu saražojot vairāk nekā četrus miljonus pudeļu.