Latvijas balzams veikali tīkls šogad investējis jau esošo veikalu modernizācijā, kā arī atvēris jaunus veikalus reģionos un paplašinājis savu outletu skaitu. Specializētā veikalu tīkla attīstībā šogad ieguldīti jau 95 tūkstoši eiro, informē Latvijas balzams veikali specializētā alkoholisko dzērienu veikalu tīkla izpilddirektore Oļesja Saveļjeva.
Kopumā gada pirmajos 7 mēnešos modernizēti seši veikali un atvērti trīs jauni outlet koncepta veikali Rīgā un Piņķos. Veikalu modernizācija sevī ietver fasādes un iekštelpu remontus, izkārtņu atjaunošanu un iekštelpu iekārtojuma uzlabošanu, lai veidotu ērtāku iepirkšanas vidi.
Pirmajā pusgadā Latvijas balzams veikali kopējais apgrozījums audzis par 6%, salīdzinot ar 2016. gadu. Uzņēmums pieaugumu pamato ar lojālu klientu loku, kuri izvēlas dārgākus zīmolus, kā arī tūristu pieaugošo īpatsvaru Vecrīgas un Jūrmalas veikalos.
«Šogad īpaši aktīvi strādājam pie outlet veikalu koncepcijas. Vēlamies attīstīt tieši šos veikalus, lai kļūtu arvien konkurētspējīgāki outlet veikalu segmentā. Nākamā gada laikā plānojam pabeigt modernizācijas procesus visā tīklā,» stāsta O.Saveļjeva.
Patlaban specializēto veikalu tīklu veido 48 veikali Latvijā, no kuriem četri ir premium koncepta veikali Rīgā un Jūrmalā, bet desmit veikali veidoti kā dzērienu outleti (Rīgā, Piņķos, Jelgavā, Liepājā un Ogrē) ar nosaukumu LB SPIRITS & WINE OUTLET.
Veikalu tīkls pieder SIA Bravo un ir daļa no Amber Beverage Group, kas ir vadošā vīna un stipro alkoholisko dzērienu holdinga sabiedrība Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. “Latvijas balzams veikali” tīkls tika izveidots jau 1991. gadā. Uzņēmums nodarbina 150 darbiniekus. Veikalos iespējams iegādāties visus AS Latvijas balzams ražotos dzērienus, kā arī plašu importēto alkoholisko dzērienu klāstu un citus produktus.