Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) izsludinājusi konkursu jaunajiem reklāmas nozares talantiem, un konkursa uzvarētāji šovasar pārstāvēs Latviju Young Lions konkursā CYBER kategorijā Kannās.
Šogad konkurss norisināsies LRA, sadarbojoties ar picēriju Pica Lulū. Dalībnieku uzdevums būs 24 stundu laikā slēgtā vidē izstrādāt interaktīvās reklāmas risinājumu pēc picērijas Pica Lulu sagatavotā brīfa.
Darba uzdevums tiks izziņots 20. martā plkst. 11:00, konkursanti varēs strādāt līdz 21. marta 11:00.
Tad darbi tiks nodoti žūrijai izvērtēšanai. Komanda, kas dosies uz Kannām, tiks paziņota Waking Up the Lion pasākumā, kas norisināsies 21. martā, kino Splendid Palace.
Young Lions Latvijas kārtas konkursam var pieteikties dalībnieki vecumā līdz 28 gadiem (dzimuši pēc 1984. gada 22. jūnija). Dalību konkursā var pieteikt līdz 14. martam, aizpildot anketu LRA mājas lapā.
Cannes Lions ir starptautisks reklāmas festivāls, kurš tiek uzskatīts arī par nozīmīgāko reklāmas industrijas notikumu Eiropā. Starptautiskais reklāmas festivāls norisināsies no 16 – 22. jūnijam Kannās, Francijā.