Īsi pirms Jāņiem Latvijas jaunie reklāmas spīdekļi dodas uz Kannām, lai starptautiskajā festivālā Young Lions pārbaudītu savas spējas globālā mērogā , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
21. jūnijā Kannās notiek starptautiskais konkurss jaunajiem reklāmas un mārketinga profesionāļiem Young Lions, kas ir starptautiskā radošuma festivāla Cannes Lions jeb Kannu lauvas paspārnē notiekošs konkurss, kura pamatuzdevums ir atbalstīt un veicināt jauno talantu izaugsmi un iesaistīšanos reklāmas nozarē. «Kannu lauvās darbi tiek radīti daudzās pasaules valstīs, un izvērtēšanai tiek iesniegtas reālas kampaņas. Turpretī konkurss Young Lions ir 24 stundu simulators, kas notiek uz vietas un kura laikā jaunajiem talantiem jārada koncepts atbilstoši dotajam darba uzdevumam,» skaidro Andis Kulinskis, konkursa Cannes Lions vēstnesis Latvijā un Inbox.lv pārdošanas vadītājs.
Šogad Latviju Young Lions konkursā pārstāvēs Jānis Lazda-Lazdiņš un Renārs Liepiņš, kuri nacionālajā atlasē uzvarēja digitālo risinājumu kategorijā, un Ģirts Reiniks un Gatis Trikulis, kuru darbs par labāko tika atzīts drukas dizainā. Latvija Young Lions godalgas līdz šim ir ieguvusi divas reizes. 2008. gadā Abnormal radošais direktors Raimonds Platacis komandā ar Mārci Miķelsonu ieguva bronzas godalgu digitālo risinājumu kategorijā, bet 2010. gadā toreizējā Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota (tagad Not Perfect/Y&R vecākā projektu vadītāja) kopā ar Tele2 zīmola vadītāju Zintu Brūnu ieguva bronzas godalgu mārketinga risinājumu kategorijā. «Divas bronzas godalgas līdz šim ir ļoti labs rezultāts. Maza valsts nevar gaidīt, ka katru gadu varēs iegūt daudz balvu. Jāapzinās, ka iespējas uzvarēt ir proporcionāli mazākas nekā lielajām valstīm, piemēram, Brazīlijai,» spriež A. Kulinskis.
Visu rakstu Gaida ugunskristības lasiet 9. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.