Reklāmdevēju tēriņi šī gada pirmajos sešos mēnešos bija 56.9 miljardi ASV dolāru, kas ir par 15.4% jeb 10.3 miljardiem dolāru mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, ziņo Forbes.
Nielsen Company dati liecina, ka vienīgais medijs ASV, kurš šī gada pirmajā pusē piedzīvojis ienākumu palielināšanos no reklāmas, bija kabeļtelevīzija. Par spīti tam, ka reklāmdevēju tēriņi reklāmai kabeļtelevīzijā šī gada pirmajā ceturksnī saruka par 2.7%, pirmajā pusgadā šis medijs piedzīvojis pieaugumu 1.5% apmērā.
ASV nacionālie laikrakstu ienākumi no reklāmas šī gada pirmajā pusgadā sarukuši par 22.8%, savukārt reģionālie laikraksti piedzīvojuši kritumu 13.2% apmērā.
Lielākais reklāmdevējs naudas izteiksmē bijuši ASV automašīnu ražotāji. Šī gada pirmajā pusgadā ASV auto industrija reklāmai tērējusi 5.4 miljardus ASV dolāru, kas gan ir par 31% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā 2008. gadā.
Savukārt krīzes izturīgā ASV ātrās ēdināšanas industrija šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, palielinājusi tēriņus reklāmai par 5.1%.