Kompānija, kurai pieder veikalu tīkls Zara, gūst peļņu no agresīvās ekspansijas jaunajos tirgos, piemēram, Ķīnā un Indijā, ziņo BBC.
Inditex, pasaulē lielākā apģērbu ķēde, paziņojusi, ka gada tīrā peļņa pieaugusi par 32% līdz 1,73 miljardiem eiro.
Spānijas kompānija, kurai ir 55 tūkstoši veikalu 77 valstīs, pērn koncentrējās uz Āzijas strauji augošajām ekonomikām.
Apgrozījums Āzijas valstīs veidojis 15% no pērnā gada apgrozījuma. 2009.gadā šis rādītājs bija 12%.
Spānijas gausā ekonomika un augstais bezdarba līmenis radīja bažas investoros par Inditex sniegumu vietējā tirgū. Taču izrādījies, ka kompānijai pērn izdevies Spānijā palielināt savu tirgus daļu.
«Tas ir apliecinājums tam, cik labi vadīts ir šis bizness,» sacījusi bankas Santander analītiķe Rebeka MakKlelana
Kompānija, starp kuras zīmoliem ir arī Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka un Stradivarius, pirmo Zara veikalu atvēra 1975.gadā.