Šā gada pirmajā pusē apģērbu mazumtirgotājas Zara māteskompānijas Inditex peļņa pieaugusi par 32%, raksta Reuters.
Inditex, pasaules lielākais apģērbu mazumtirgotājs, palielinājis savu tirgus daļu pašmāju tirgū Spānijā, kā arī paplašīnājis klientu loku attīstības tirgos un interneta vidē.
Inditex, kam pieder arī tādi zīmolu veikalu tīkli kā Massimo Dutti, Breshka un Oysho, šā gada pirmajos sešos mēnešos nopelnīja 944 milj. eiro, pārspējot Reuters apkopotās baņķieru un brokeru izteiktās prognozes – 905 milj. eiro peļņu pirmajā pusgadā.
Analītiķi no Societe Generale Inditex sasniegumus novērtē pozitīvi, skaidrojot, ka galvenais dzinējspēks peļņas kāpumam ir «ātrā mode» (Fast fashion) un straujš interneta pārdošanas apjomu pieaugums.
Kopumā Inditex ieņēmumi minētajā laika posmā veidoja 7,2 miljardus eiro, EBITDA – 1,6 miljardus eiro. Salīdzinājumam – iepriekš tika prognozēti ienākumi 7,1 miljarda eiro apmērā un EBITDA 1,6 miljardu eiro apmērā.