Tīmekļa vietne «YouTube» padarīs stingrākus reklāmu izvietošanas noteikumus, šādi cenšoties kliedēt reklāmdevēju bažas, kas sūrojas par viņu reklāmu izvietošanu līdzās nepiemērotam saturam.
«Nevar noliegt, ka 2017. bija sarežģīts gads ar vairākām problēmām, kas skāra mūsu kopienu un reklāmas partnerus,» atzina «YouTube» viceprezidents Pols Mjurē.
«Izaicinājumi, ar kuriem mēs saskārāmies 2017.gadā, palīdzēja mums 2018.gadā pieņemt smagus, bet nepieciešamus lēmumus.»
Lai kvalificētos reklāmu izvietošanai, kanālam «YouTube» jābūt vismaz 1000 abonentu un pēdējā gada laikā tā materiāliem jābūt skatītiem vismaz 4000 stundu, skaidroja Mjurē.
Līdz šim reklāmām kvalificējās kanāli, kuru video skatīti 10 000 reižu.
«Lai noteiktu piemērotību reklāmu izvietošanai, mēs vēlamies ņemt vērā kanāla izmēru, auditorijas iesaistīšanos un tā veidotāja uzvedību,» norādīja Mjurē.
«YouTube» arī rūpīgi sekos paziņojumiem par surogātmateriāliem un platformas ļaunprātīgu izmantošanu, kā arī citiem signāliem, lai panāktu, ka kanāli atbilst «YouTube» satura politikai.
«YouTube» arī nodrošinās reklāmdevējiem vienkāršāku kontroli pār to, kur viņu reklāmas parādās, kā arī caurskatāmību, arī trešo pušu drošības pārbaudes, norādīja Mjurē.
Šīs pārmaiņas skars būtisku «YouTube» kanālu skaitu.
LASI ARĪ: