Kalnciema kvartāla tirgus šobrīd ir iepirkšanās vieta, taču, ko paši tirgotāji domā par dalību tajā? Biznesa portāls db.lv aptaujāja tādus zīmolus kā - «TOOCHE», «Lucky Me», «Ecattus»,«Maruu» un «Korola».
Kalnciema kvartāls ir viens no Rīgas dzīvīgākajiem kultūras centriem, kurā regulāri notiek brīvdabas mūzikas koncerti, mākslas izstādes, pasākumi ģimenēm un bērniem, teātra izrādes, izglītojoši semināri un citi pasākumi. Zemnieku un amatnieku tirgus ir Kalnciema kvartāla senākā tradīcija, kas kopš 2008. gada piedāvā vietējo mājražotāju, zemnieku, amatnieku un dizaineru produkciju.
Attīstoties arvien jauniem radošiem uzņēmumiem Latvijā, tirgus ir kļuvis par platformu tiem, kas savas biznesa idejas vēlas pieteikt plašākai auditorijai pirmo reizi.
Uzņēmumi, kuri piedalījušies Kalnciema kvartāla rīkotajos tirgos pozitīvi vērtē darba organizāciju. «Organizatori vienmēr ļoti ātri atbild uz visiem jautājumiem – gan pasākuma dienā, gan pirms tās,» komentē zīmols «TOOCHE».
Kā pozitīvo faktoru uzņēmumi min, ka, pateicoties dalībai Kalnciema kvartāla rīkotajos tirgos, tie iegūst ne tikai jaunu klientu loku, bet arī tā ir laba vieta, kur iepazīties ar citiem savas nozares pārstāvjiem.
«Es domāju, ka katrs priekšmets pārnēsā kādu enerģijas daudzumu un, ja esi tajā daudz ieguldījis, tad to var sajust un dalīties ar to caur šo produktu,» skaidro zīmols «Lucky Me».
«Dažkārt ir problēmas atrast vietu automašīnai, taču to noteikti nevaram vērtēt kā lielu mīnusu - tie ir sīkumi. Tā kā tirdziņam ir ļoti laba atrašanās vieta, tad tas noteikti atsver stāvvietas problēmu,» komentē zīmols «Ecattus».
Kā jau lielā masu pasākumā uzņēmumi ir novērojuši vai dzirdējuši arī par zagšanu. Taču Kalnciema kvartāla tirgus organizatori rūpējas par drošību, jo tirgū var manīt apsargus, kuri pilnvērtīgi veicot savu darbu. «Pēc personīgās pieredzes, esam bijuši tieši zādzības mēģinājuma vietā, taču apsargs ļoti ātri šo darbību piefiksēja un apturēja,» komentē zīmols «Maruu».
«Es iesaku jaunajiem uzņēmējiem taisīt atlaides tirgus dienā un paziņot pirms tam savos sociālajos tīklos, kā arī nosūtīt savu piedavājumu tirgus organizatoriem, jo viņi vienmēr labprāt publicē tādu informāciju,» akcentē zīmols «TOOCHE».
Aptaujājot piecus zīmolus - «TOOCHE», «Lucky Me», «Ecattus»,«Maruu» un «Korola», tikai viens no tiem pauda, ka šim tirgum ir zudusi sākotnējā harizma.
Tev varētu interesēt arī:
FOTO: Etsy tirgus Kalnciema kvartālā
Db.lv piedalās neformālajā diskusijā par Āgenskalna tirgus nākotni
Kārlis Dambergs: Svarīgi, ko no Āgenskalna tirgus sagaida tā galvenie atbalstītāji – iedzīvotāji