Populārais Jūrmalas restorāns "36.līnija" (SIA Lauris Restaurant Service) ir slēgts, liecina informācija restorāna mājaslapā.
Restorāna īpašnieks Lauris Aleksejevs Db.lv apliecināja, ka restorāns slēgts uz laiku, lai vēlāk atgrieztos turpat un turpinātu darbu.
Viņš uzsvēra, ka risina radušos situāciju, lai restorāns atkal tiktu atvērts.
"Vēlamies informēt mūsu restorāna pastāvīgos viesus, mūsu uzticamos piegādātājus – ar kuriem kopā esam pārdzīvojuši krīzes brīžus, kuri vienmēr ir uzticējušies mums un atbalstījuši katrs kā varējis, lojālos darbiniekus – kuri ir uzticīgi mums līdz pēdējam un nav pametuši mūs šajā situācijā, bez kuriem mēs nekad nebūtu sasnieguši savus panākumus un atzinību no vairāku ārzemju valsts tūrisma ceļvežiem, par apstākļiem, kuru ietekmē esam spiesti pret savu gribu aizvērt restorānu. Gribam vērst Jūsu uzmanību, ka esam kopā ar Jums, risinām esošo situāciju un cīnīsimies par mūsu restorānu, darīsim visu, lai nepieviltu savus mīļos viesus un ilggadīgos piegādātājus, kurus vairāk uztveram kā partnerus.
Kopš 2015.gada mūs vajā dabas aizstāvji sniedzot Tiesās pretenzijas par prettiesiskiem JPD pieņemtiem aktiem, kas saistīti ar mūsu restorāna adresi – 36. līnija 1202, Jūrmala. Saskaņā ar Vides aizsardzības likuma 9.pantu jebkurš Latvijas pilsonis var apstrīdēt jebkuru pašvaldības izsniegtu aktu, diemžēl ir pilsoņi, kas to izmanto ļaunprātīgi.
Izmantojot iepriekšminēto esam cietuši arī mēs. Uz doto brīdi ir atvērtas vairākas tiesvedības (neviena nav līdz galam izskatīta), kurās visās esam snieguši paskaidrojumus, sadarbojamies šajos jautājumos ar Ekonomikas ministriju, VARAM un Jūrmalas Pilsētas Domi (JPD).
Ņemot vērā to, ka pēc likumdošanas varam strādāt, jo abām ēkām pārtraukt ekspluatāciju JPD nav tiesiska, bet JPD ir spiesti to darīt, katru dienu uz restorānu tika sūtīta Policija, kārtējā akta sagatavošanai, un mēs vairs nespējām pasargāt klientus no šī, tika pieņems smags lēmums – uz laiku restorānu aizvērt," teikts uzņēmuma paziņojumā.
L. Aleksejevs gan uzsver, ka patlaban tiek saglabātas visas darba vietas, tiek veikti norēķini ar piegādātājiem, valsti un bankām, termiņi tiek ievēroti un nav pamata uztraukumam, nav apturēta uzņēmuma saimnieciskā darbība (tiek apkalpoti izbraukuma pasākumi).
"Strīds ir tikai un vienīgi par konkrēto adresi. Esam atvērti jauniem projektiem, kas mums ļauj justies pārliecinātiem, ka šī situācija tiks atrisināta," teikts paziņojumā.
SIA "Lauris Restaurant Service" reģistrēta 2007.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 56 896 eiro. Kompānijas īpašnieki vienādās daļās ir pavārs Lauris Aleksejevs un Daugavpilī dzimušais uzņēmējs Igors Mališkovs.
Informācija "Lursoft" datu bāzē liecina, ka SIA "Lauris Restaurant Service" uz 7.01.2020. izveidojies nodokļu parāds 178 111.90 eiro apmērā. Uzņēmuma apgrozījums 2018. gadā bija 4055701 eiro, peļņa 3404 eiro (2018. gadā), strādājošo skaits - 110.
Turklāt pērn decembrī VID Nodokļu parādu piedziņas pārvalde uzņēmumam piemērojusi aizliegumu komercķīlas reģistrācijai, pārjaunošanai, grozīšanai.
2018.gada vasarā L.Aleksejevs sarunā ar DB atzina: "Šobrīd esam izauguši līdz vērā ņemamam restorānam, bet vienotas veiksmes formulas nav. Varu pateikt, ka vienā katliņā ir jāber zināšanas, attieksme, mīlestība pret apkārtējo un daudz emociju, jo bez tām nekas nesanāktu. Mēs sākām strādāt kā izteikti vietējo cilvēku restorāns, un joprojām ir patīkami redzēt un apkalpot tos pašus cilvēkus. Gadiem ejot uz priekšu, restorāns nav kļuvis par tūristu restorānu, jo garām neviens nejauši nepaiet. Šis vairāk ir kā gala mērķis. Redzam vairāk krievu tautības cilvēkus, taču tendence ir tāda, ka arī Latvijas krievvalodīgie uz restorāniem iet vairāk nekā latviski runājošie. Laika gaitā par mums uzzina aizvien plašāks cilvēku loks, un vietējie sāk vest savus draugus un biznesa partnerus no tuvām un tālām ārzemēm. Ziemas sezonā esam izteikti vietējais restorāns, jo iedzīvotāji nāk apēst vienu vai divus ēdienus".