Šā gada februārī TV reklāmas gadījumu skaits ir pieaudzis par 4%, bet sponsorreklāmu skaits par 23%, kopumā nodrošinot 7% pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2013. gadā, apkopojusi TNS.
Lielāko TV reklāmu skaita pieaugumu februārī nodrošinājušas alkoholisko dzērienu un zāļu reklāmas.
TNS Reklāmu reģistrs februārī televīzijā ir reģistrējis 115 119 reklāmas un 18 450 sponsorreklāmas.
Analizējot reklāmu izvietojumu diennakts laikos, redzams, ka februārī, pretēji janvārī novērotajam, dienas laikā (9.00-18.00) izvietoto reklāmu īpatsvars ievērojami samazinājies, sasniedzot 49,9% no visu diennakts reklāmu skaita. Lielākais pieaugums fiksēts nakts stundās (0.00-7.00).