Plaukstošajā viedtālruņu tirgī nekas neliedzina par sabremzēšanos, bet ražotājiem būs smagi jācīnās, lai saglabātu savus klientus, jo viedtālruņu īpašnieki izrāda mazu uzticību saviem pašreizējiem zīmoliem, atsaucoties uz GfK aptauju, ziņo Reuters.
Aptaujā konstatēts, ka 56% viedtālruņu īpašnieku galvenajos pasaules tirgos izskata vairākas iespējas, kad vaicāts, kura zīmola telefonu viņi pirks nākamo.
Aptauja atklājusi, ka tikai 25% no viedtālruņu lietotājiem plāno palikt uzticīgi konkrētajai operētājsistēmai. Vislielākā uzticība - 59% - ir starp Apple lietotājiem, bet vismazākā uzticība - 21% - ir Microsoft tālruņu programmatūrai.
No Research in Motion ražoto BlackBerry lietotājiem uzticīgi plāno palikt vien 35%.
GfK aptaujājusi 2653 mobilo tālruņu lietotājus Brazīlijā, Vācijā, Spānijā, Lielbritānijā, ASV un Ķīnā oktobrī un novembrī.