Jaunākais Audi Q7 liekos kilogramus ir apmainījis pret kārtīgu muskuļu masu, vienlaikus apjožoties ar dažnedažādām elektronikas palīgsistēmām
Kāpēc tas būtu jāpērk
Nav šaubu, ka Q7 ir dārgs prieks, attiecīgi šī modeļa pircēju auditorija ir turīga un gana izvēlīga. Q7 tam ir pienācīgi sagatavojies. Lai uzskaitītu visas komforta un drošības palīgsistēmas, vajadzētu vismaz stundu par tām stāstīt un vēl vismaz divas stundas, lai detalizēti izskaidrotu, kā tās visas praksē darbojas. Šobrīd lielākais četrriņķu SUV modelis ir glamūrīgs un iekārojams, jo īpaši tajā brīdī, kad būsiet nokļuvuši auto salonā. Digitalizētais vadības panelis un viss, kas tam apkārt, ir paredzēts, lai sagādātu baudu gan auto īpašniekam, gan tā pasažieriem. Ar Q7 ārējo dizainu gan nav viss tik noteikti. Tie, kuri mīl ar acīm, noliekot vācu izstrādājumu līdzās jaunajam Volvo XC90, secinās, ka Volvo meistardarbs tomēr ir proporcionālāks un atlētiskāks, savukārt Q7, neraugoties uz to, ka pēc papīriem būs nedaudz slaidāks un īsāks, vizuāli izskatīsies smagnējāks un tūļīgāks. Turpretim gaitā uz šosejas šie divi censoņi noteikti būs mainītās lomās, jo XC90 motortelpai norīkoto četrcilindru motoru jaudas rezerves daudziem potenciālajiem pircējiem var izrādīties par īsu. Intriģējošākais šajā divu modeļu neformālajā duelī ir tas, ka Audi Q7 un Volvo XC90, kā iepriekš būtu sarunājuši, jau ir sasnieguši Latviju. Atliek tikai pieminēt, ka ieejas biļete Q7 klubiņā maksās, sākot no 62 500 eiro.
Motori
Jaunā Q7 zibenstestā izdevās aptaustīt abus sešcilindru motorus, kas tiks celti galdā pašmāju pircējiem. 272 ZS jaudīgais dīzelis ar 600 ņūtonmetru lielo griezi ir elegants un sulīgs spēka agregāts, kas nevienā brīdī neradīs iespaidu, ka jaudas ir par maz vai arī paātrinājums pārlieku gauss. Iespied pedāli grīdā, un teju divtonnīgais SUV modelis pārvēršas sauszemes ātrgaitas ekspresī. Taču, ja sajūtu ziņā dīzelis ir lielisks, tad 333 ZS TFSI benzīnmotors ar iespaidīgo 440 ņūtonmetru lielo griezi ir izcils.
Visu rakstu Sportists bruņinieka kreklā lasiet 29. maija laikrakstā Dienas Bizness.