Darbu sācis jauns Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centrs, kas atrodas Rīgā, Spīķeru ielā 1.
Lēmums par vēl viena klientu apkalpošanas centra atvēršanu Spīķeros pieņemts, jo nemitīgi paplašinās e talona lietošanas iespējas. Tāpat septembrī un oktobrī ir liels klientu pieplūdums, un līdzšinējie klientu apkalpošanas centri ir ļoti noslogoti, informē uzņēmums.
Jaunā klientu apkalpošanas centra atrašanās vieta izvēlēta netālu no noslogotākajām sabiedriskā transporta pieturvietām, kur ir liela pasažieru plūsma. Tāpat līdzās atrodas centrālā dzelzceļa stacija, kurā ikdienas ir liels iedzīvotāju skaits, kuri izmanto pārsēšanās iespējas Rīgas satiksmes apkalpotajos sabiedriskā transporta maršrutos. Līdz šim Rīgas centrā bija tikai viens klientu apkalpošanas centrs Autoostā, kurā tiek apkalpoti vidēji 50% no visiem klientiem, kuriem ir nepieciešams risināt jautājumus, kas saistīti ar e talonu.
Jaunatvērtajā klientu apkalpošanas centrā, tāpat kā visos pārējos, būs iespējams pieteikties un saņemt personalizēto e talonu, noformēt un pagarināt atlaides saņēmēja statusu, kā arī risināt dažādus ar e talonu saistītus jautājumus.
#3/9
Rīgas domes Satiksmes un transporta komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks (no kreisās) un SIA "Rīgas satiksme" vadītājs Leons Bemhens piedalās SIA "Rīgas satiksmes" jaunā apkalpošanas centra Spīķeros atklāšanas pasākumā.
#4/9
SIA "Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis (no kreisās), Rīgas domes Satiksmes un transporta komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks un SIA "Rīgas satiksme" vadītājs Leons Bemhens piedalās SIA "Rīgas satiksmes" jaunā apkalpošanas centra Spīķeros atklāšanas pasākumā.
#5/9
Rīgas domes Satiksmes un transporta komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks (no kreisās) un SIA "Rīgas satiksme" vadītājs Leons Bemhens atklāj SIA "Rīgas satiksmes" apkalpošanas centru Spīķeros.