Beidzoties valstī izsludinātajai ārkārtējai situācijai, sākot no šī gada 10.jūnija, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakāpeniski atsāk klientu apkalpošanu klātienē - apmeklētājiem vērs durvis klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Talejas ielā 1.
Klātienes apkalpošana tiks atjaunota pakāpeniski, stingri ievērojot drošības un piesardzības prasības, tādēļ VID aicina arī turpmāk izmantot iestādes pakalpojumus un saņemt konsultācijas attālināti - izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu vai konsultatīvo tālruni.
Kā pirmais šī gada 10.jūnijā darbu atsāks VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs Talejas ielā 1, Rīgā. Citās Latvijas pilsētās VID klientu apkalpošanas centri klātienes apkalpošanu atsāks pakāpeniski, pirms tam izvērtējot Rīgas klientu apkalpošanas centra pieredzi drošas un atbilstošas vides nodrošināšanā.
Apmeklējot VID klientu apkalpošanas centru, dienests lūdz apmeklētājus būt piesardzīgiem un atbildīgiem, ievērot visus valstī joprojām noteiktos piesardzības pasākumus - ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Tāpat dienests aicina atlikt VID apmeklējumu, ja jūtamas elpceļu slimības pazīmes, kā arī nenākt, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Lai izvairītos no gaidīšanas rindā un drūzmēšanās, VID aicina pirms Rīgas klientu apkalpošanas centra apmeklējuma iepriekš zvanīt pa tālruni 67120005. Pierakstīties varēs, sākot no šī gada 9.jūnija.
VID klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Talejas ielā 1 apmeklētāji tiek pieņemti no plkst. 9.00 līdz 17.00. Pirmdienās klientu apkalpošanas laiks pagarināts līdz plkst. 19.00, savukārt piektdienās klienti tiek pieņemti līdz plkst. 15.00.
Jau ziņots, ka līdz ar ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī, 13.martā, VID pārtrauca klientu apkalpošanu klātienē un atcēla visus ieplānotos publiskos pasākumus.
Sākoties ārkārtas situācijai, VID turpināja jau iepriekšējā gadā uzsāktos procesus attālinātā darba ieviešanai. "Nodarbinātie, kuriem darba specifika ļauj veikt darba izpildi attālināti un ir saņemts tiešā vadītāja saskaņojums, būs tiesīgi brīvprātīgi izvēlēties noteiktu laika periodu mēneša ietvaros strādāt attālināti," norāda dienesta pārstāve Kristīne Augstkalne-Jaunbērziņa.
Dienests informē, ka zvanot uz konsultatīvo tālruni, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.