Tirdzniecības centrs Sky&More pārtaps par outlet iepirkšanās centru un piedāvās iepriekšējo sezonu zīmolu preces.
«Outlet piedāvājums līdz šim Latvijā ir bijis spēcīgi izkropļots, jo preču sortiments bija pārāk novecojis, savukārt cenas neadekvāti augstas. Sky&More tiks izveidots Rietumeiropas līmenim atbilstošs outlet iepirkšanās centrs,» norāda SIA Skai Pluss valdes loceklis Rihards Rubenis.
Viņš arī norāda, ka iepirkšanās paradumu pētījums liecinot, ka cilvēki būtu gatavi iegādāties pasaulē pazīstamu zīmolu preces, ja to outlet kolekciju cenas nepārsniegtu līmeni, par kādu tās iespējams iegādāties populārākajās Milānas vai Parīzes aizvadīto sezonu produkcijas izpārdošanu vietās.
Sky&More veiktajā pētījumā atklājies, ka 23% aptaujāto sākuši izvērtēt savu budžetu un rūpīgāk seko līdzi izdevumiem.
Budžeta plānošana ir ieviesusi izmaiņas arī cilvēku iepirkšanās paradumos – trešdaļa aptaujāto apģērbu un apavus iegādājas tikai reizi pusgadā. Turklāt, iegādājoties apģērbu un apavus, 18% patērētāji par būtiskāko izvēles kritēriju vēl joprojām uzskata cenu, 12% novērtē kvalitāti, 10% uzticas zīmolu precēm, bet 42% aptaujāto svarīgi ir visi trīs minētie faktori kopā.
Savukārt jautājumā par outlet tipa iepirkšanās vietām Latvijā 20% aptaujāto pauduši uzskatu, ka Latvijā nav īstu outlet tipa iepirkšanās vietu, un 13% atzinuši, ka iepērkas ārpus Latvijas. Taču par spīti tam 63% aptaujāto tomēr izvēlētos biežāk iepirkties Latvijā pieejamos outlet tipa veikalos, ja vien tajos būtu labas kvalitātes preces par konkurētspējīgām cenām.
Patlaban ir atvērti trīs jauni veikali, bet kopējā platība būšot trīs tūkstoši kvadrātmetru. Savukārt apģērbi tikšot iepirkti no Itālijas un Francijas, bet vēlāk arī no Vācijas. R.Rubenis arī norāda, ka viņu mērķis neesot konkurēt ar lielajiem šāda tipa tirdzniecības centriem citās valstīs, bet viņš arī piebilst, ka kaimiņzemēs Igaunijā un Lietuvā šāda tipa centru nesot.