2020. gads Latvijā iezīmēsies ar ievērojamām pārmaiņām modes apģērbu mazumtirdzniecībā. Pavasara beigās durvis vērs Baltijā lielākais outlet ciemats "Via Jurmala Outlet Village".
Latvijā ienāks jauns iepirkšanās koncepts, kas pēdējo 20 gadu laikā ieguvis popularitāti ne tikai Eiropā, bet visā pasaulē.
Pirmajā "Via Jurmala Outlet Village" atklāšanas posmā tiks piedāvāti 100 dažādi apģērbu, apavu un aksesuāru veikali. Tas nozīmē, ka Latvijā ienāks liels skaits pilnīgi jaunu zīmolu. Viens no šādiem jaunumiem būs Lielbritānijas funkcionālo un sporta preču zīmols aktīva dzīvesveida cienītājiem – "Trespass".
"Trespass" sortimentā ir gan apģērbu un apavu kolekcijas, gan dažādi aksesuāri un ierīces sportiska rakstura aktivitātēm – pārgājieniem, skriešanai, slēpošanai, klinšu kāpšanai utt. Zīmola "Trespass" kolekcijas tiek radītas Glāzgovā.
Savukārt "PUMA" prezentēs ne tikai savu jauno dizaina veikalu, bet arī jauno saukli - "Forever Faster!" Visas preces būs pieejamas tirdzniecības zālē un pircēji paši varēs izvēlēties modeli, krāsu un izmēru turpat uz vietas.
"PUMA" saviem klientiem piedāvās jau apritē esošas kolekcijas, kā arī unikālas, īpaši outlet koncepta veikaliem radītas apģērbu līnijas. Ikdienas pastāvīgās cenas būs vismaz par 30% zemākas nekā citos zīmola veikalos.
“Iepriecina fakts, ka Baltijas valstīs ir novērots pirktspējas pieaugums, kas mums kā tirgus spēlētājiem, kuri nepārdod lētu, zemākas kvalitātes produkciju, ir ļoti būtiski,” stāsta zīmola "PUMA" pārstāvis Baltijā Šarūns Kulvietis.