Digitālo produktu e-komercijas platforma Sellfy piecos darbības gados attīstījusies līdz 500 tūkstošu eiro liela apgrozījuma kompānijai, šogad to plāno dubultot
Sellfy palīdz satura radītājiem tirgot digitālos produktus. «Esam veikuši dažādus eksperimentus, lai noskaidrotu, kā varam efektīvāk palīdzēt, piemēram, 2015. gadā izveidojām tirdzniecības vietni, lai reklamētu lietotāju darbus, bet tas bija neveiksmīgs eksperiments. Esam atgriezušies pie pamatlietām, ko cilvēki izmanto un kas viņiem ir vajadzīgas, un domājam, kā pēc iespējas efektīvāk un ātrāk to darīt. Pagājušajā gadā mums bija labi rezultāti, turpināsim tādā pašā garā. Sapratām, ka daudz ciešāk jāstrādā ar klientiem, šķita, ka mēs zinām labāk, ko viņiem vajag. Skatījāmies, ko dara citas platformas, daudz eksperimentējām, bet sapratām, ka mūsu lietotājiem ir ļoti specifiskas vajadzības. Tagad vairāk strādājam ar viņiem, piemēram, regulāri sazvanāmies ar aktīvākajiem lietotājiem, lai zinātu viņu domas,» stāsta Māris Daģis, Sellfy vadītājs.
Platformā ir miljons reģistrēto lietotāju un 150 tūkstoši satura radītāju. Mēnesī to apmeklē aptuveni 2,5 miljoni unikālo apmeklētāju un notiek 40 līdz 50 tūkstoši darījumu. «Vienmēr var gribēt vairāk, bet apmeklētāju apjoms katru mēnesi aug, mēs esam diezgan apmierināti,» saka Māris.
Visu rakstu Piecu gadu laikā līdz pusmiljonam lasiet 15. februāra laikrakstā Dienas Bizness.