Cilvēki uz iepirkšanās centriem dodas mērķtiecīgi, tāpēc tirgotājiem, kuri piedāvā ko atšķirīgu un neierastā vietā, nepieciešams īpaši piedomāt pie potenciālo pircēju uzrunāšanas
Viens no t/p Alfa un laikraksta Dienas Bizness projekta Biznesa eskalators šī mēneša dalībniekiem ir garšvielu uzņēmums Manas garšas.
Kompānija sevi piesaka ar dažādiem sāls veidiem, bet pavisam drīz piedāvās plašāku garšvielu sortimentu ar iespēju individualizēt garšvielu maisījumus. «Viss, ko šomēnes tirgojam Alfā, ir viena maza daļa no tā, kas ir tapis un būs,» stāsta Raivis Balodis, SIA Manas garšas līdzīpašnieks. Šī mēneša laikā viņš secinājis, ka cilvēki ir pārsteigti, ka ir tik daudz sāls veidu. Manas garšas mazumtirdzniecībā ir desmit sāls veidu, bet mājaslapā iecerēts piedāvāt aptuveni 30 sāls variantus, un tas ne tuvu nav viss – kopumā pasaulē ir ap 60 dažādu sāļu.
Cits mērķis
«Šāds pop-up veikals kardināli atšķiras no tiem, kas ir apkārt un uz kuriem cilvēki dodas mērķtiecīgi. Mēs esam kaut kas tāds, ko cilvēki nezina un te, Alfā, negaida. Cilvēku plūsma, kas iet garām, mūs nemeklē, tāpēc mūsu uzdevums ir mēģināt viņus uzrunāt. Tām kompānijām, kas domā darīt ko līdzīgu un ar saviem pop-up veikaliem būt tirdzniecības centros, 90% uzmanības jāvelta tam, kā apturēt cilvēku,» projekta gaitā ir pārliecinājies Raivis. Tāpēc ir svarīgi spēt cilvēku apstādināt, aprunāties, pastāstīt par produktu. Raivis piebilst, ka daudz kas ir atkarīgs no konkrētā produkta un tirdzniecības vietas. Viņš salīdzina, – tirgot sāli t/p Alfa ir līdzīgi kā tirgot mēbeles centrāltirgus zivju paviljonā.
Visu rakstu Māksla piesaistīt uzmanību un uzrunāt lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.