No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā Alfa īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – Sēklu Muss un Smuklietas. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā Biznesa Eskalators, ko t/p Alfa jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.
Zīmols Sēklu Muss šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa Biznesa Eskalators žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi.
«Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,» stāsta veselīgo trifeļu Sēklu Muss radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.
Iedvesma biznesam no vēlmes radīt ko skaistu savam dēlam radās arī zīmola Smuklietas radītājiem Elīnai Bindei-Dzelzītei ar vīru Kārli. «Mūsu pirmais produkts – RockingVespa tika izstrādāts kā dāvana dēliņam uz 1 gada jubileju. Kopš tā brīža koks kā hobijs pamazām pārauga ģimenes biznesā. Esam patrioti - radot savus izstrādājumus, izmantojam tikai materiālus no Latvijā augušiem kokiem, kā arī Latvijā ražotus apstrādes līdzekļus, tādejādi pēc iespējas cenšoties atbalstīt vietējos uzņēmējus,» stāsta Smuklietas radītāja Elīna Binde-Dzelzīte. Viņu varēs satikt arī t/p Alfa Biznesa Eskalatora īpaši noformētajā stendā.
«Nevienu vien reizi esam pārliecinājušies, ka biznesā ar ideju vien nepietiek. Lai pārliecinātos par radītā produkta dzīvotspēju, gūtu atsauksmes no klientiem un nepieciešamības gadījumā varētu to uzlabot, nepieciešams ar to iepazīstināt potenciālos patērētājus. Es ceru, ka projekta dalībniekiem, strādājot reālos tirgus apstākļos, radīsies jaunas idejas un atziņas, kā pilnveidot savu produktu atbilstoši pircēju vēlmēm. Papildus tam, nodrošināsim arī iespēju konsultēties ar projekta Biznesa Eskalators ekspertiem - laikraksta Dienas Bizness žurnālisti Andu Asari, Mercuri International valdes locekli un biznesa konsultantu Dzintaru Koknēviču un zīmolu un dizaina aģentūras BrandEleven dibinātāju Mārtiņu Barānovu. Savas zināšanas un ieteikumus projekta dalībniekiem nodošu arī es,» stāsta t/p Alfa vadītāja Liene Apine.
Projekta Biznesa Eskalators stendā t/p Alfa šogad kopumā tirgosies 6 perspektīvi un inovatīvi jaunie zīmoli, savukārt ekspertu atlasītie veiksmīgākie iegūs tiesības tirgoties t/p Alfa decembrī svētku laikā.
Līdz šim Biznesa Eskalatorā savu ceļu uz atpazīstamību uzsākuši 28 uzņēmumi, to skaitā: aksesuāru ražotājs Peneleopes tauriņi, UNIQ cepures, apģērbu zīmols Touch IT, galda spēļu ražotājs Kokmaizītes, papīra lelles Claudia, MOSHMOSH, Amber Sisters design, Zigzag Factory, CherryBerry un daudzi citi.