Sporta klubu aplikācija Sportlex piedāvā iespēju tās lietotājam apmeklēt kādu no 70 klubiem; galvenais mērķis – piesaistīt tos, kuri pagaidām vēl nesporto
Šobrīd aptuveni 2500 lietotāji ir lejuplādējuši Sportlex mobilo lietotni. No tiem aptuveni 350 ir aktīvie lietotāji. SIA Sportlex īpašnieka Konstantīna Bratuškina mērķis ir sasniegt desmit tūkstošus aktīvo klientu Latvijā. Tas varētu notikt trīs četros gados. Salīdzinot ar Eiropu un Ameriku, Latvijā cilvēki sporto diezgan maz, tāpēc ir pamats domāt, ka izaugsmes potenciāls ir liels, viņš spriež.
Sportlex darbību sāka 2017. gada jūlijā, bet ideja par šādu aplikāciju Konstantīnam bija jau vairākus gadus. «Es pats gandrīz astoņus gadus biju valdes loceklis sporta klubā Active Life. Man jau ilgu laiku bija vēlme vadīt lielāku tīklu. Skaidrs, ka katram īpašniekam ir savas idejas, tāpēc man radās doma par šādu aplikāciju, kura ļauj apmeklēt jebkuru no tajā piedāvātajiem klubiem,» viņš stāsta. Vaicāts, vai pasaulē nav kaut kas līdzīgs, Konstantīns teic, ka Amerikā jau vairākus gadus tiek īstenots līdzīgs projekts Classpass, bet Sportlex ir mazliet citāds biznesa modelis, turklāt tas sniedz papildu iespējas, piemēram, korporatīvie klienti to var piedāvāt saviem darbiniekiem kā t.s. bonusu.
Mēs esam orientēti tieši uz tiem, kuri apsver iespēju sākt sportot
Aplikācijas lietotāja lielākais ieguvums ir pieeja plašam sporta klubu tīklam, savukārt sporta klubiem tā ir iespēja iegūt jaunus apmeklētājus. «Mēs nevaram rēķināties, ka piedāvāsim kaut ko pievilcīgu klientiem un tas būs saistoši arī klubiem. Tiem ir citas intereses. Mūsu biznesa modelis ir uzbūvēts tā, lai tas ir saistošs nepastāvīgajiem klientiem, kuri nesporto katru dienu vai kam darbs ir dažādās vietās un viņiem nav iespējams katru reizi iet uz vienu un to pašu sporta klubu. Runājot ar cilvēkiem par to, vai viņi sporto, daudzi saka, ka ne, taču gribētu. Mēs esam orientēti tieši uz tiem, kuri apsver iespēju sākt sportot, piedāvājam izmēģināt dažādas nodarbības, jo, lai izvēlētos piemērotāko, vajag pamēģināt,» pamato Konstantīns. Sportlex piedāvājums nebūs īpaši saistošs regulārajiem sportotājiem, kuri katru dienu iet vingrot, bet drīzāk tiem, kuri vēlas vienu vai divas reizes nedēļā izkustēties.
Visu rakstu Palīdz piesaistīt jaunus sportotājus lasiet 19. marta laikrakstā Dienas Bizness.