Šā gada janvārī un februārī Rīgā tika veikts galvenokārt lielāko bedru remonts, lai novērstu avārijas situācijas.
Kopumā šajos divos mēnešos ielu un tiltu bedrīšu remonts veikts 659 kvadrātmetru platībā. Līdz ar gaisa temperatūras paaugstināšanos, bedres veidojas daudz straujāk un remonts nepieciešams daudz lielākā apmērā, informē pilsētas satiksmes departaments.
No Rīgas pašvaldības budžeta 2010. gadā ielu un tiltu bedrīšu remontam plānots finansējums 415,48 tūkstoši latu, kas ir divas reizes mazāk nekā 2009. gadā.
«Par šiem līdzekļiem būs iespējams saremontēt aptuveni 36 tūkstošus kvadrātmetru bedrīšu. Ierobežotā budžeta apstākļos bedrīšu remontu plānots nodrošināt pilsētas maģistrālajās ielās, pa kurām kursē sabiedriskais transports, un uz tiltiem. Savukārt rajona nozīmes ielās būs iespējams veikt tikai to bedrīšu remontu, kas nepieciešams avārijas situāciju novēršanai,» teica Rīgas domes Satiksmes departamenta Transporta būvju uzturēšanas un būvniecības pārvaldes priekšnieks Andris Binde.
Nepieciešamības gadījumā Rīgas domes Satiksmes departaments bedrīšu remontam uz maģistrālajām ielām un tiltiem piesaistīs papildu finansējumu no sākotnēji plānotā finansējuma citiem ielu un tiltu uzturēšanas darbu veidiem.
2009. gadā kopumā bedrīšu remonts Rīgā tika veikts 66 tūkstošu kvadrātmetru platībā, tam izlietojot 865,63 tūkstošus latu (ieskaitot PVN).
Rīgā ielu teritorijā bedrīšu remontu veic ielu uzturēšanas uzņēmumi – PS CP Serviss, SIA Roadex un a/s Ceļu pārvalde. Uz tiltiem bedrīšu remontu veic tiltu uzturēšanas uzņēmums SIA Rīgas tilti.