Atzīmējot Latvijas valsts simtgadi, Latvijas ražotāji izstrādājuši dažādus produktus. Tam esam veltījuši rubriku Simtgades produkti.
Arī «Orkla Foods Latvija» savā piedāvājumā iekļāvusi produktus par godu Latvijas valsts simtgadei. Katra no četrām jaunajām tomātu mērcēm simbolizē attiecīgā Latvijas kultūrvēsturiskā novada būtību, raksturu un garšu, biznesa portālam db.lv pastāstīja Raitis Avots, «Orkla Foods Latvija» mārketinga direktors.
Mērces idejas un izpildījuma autori ir «Orkla Foods Latvija» jauno produktu izstrādes komanda, tehnologi un mārketinga speciālisti.
«Spilvas» jaunās tomātu mērces pārdošanā nonāca maijā un uzņēmums secina, ka cilvēki ir novērtējuši produktu, jo tiek veikti atkārtoti pirkumi. «Jaunās produktu sērijas kopējo ietekmi uz tomātu mērču kategoriju varēsim izvērtēt šā gada beigās, kad arī būs godam nosvinēta valsts apaļā jubileja,» stāsta R. Avots.
Ražotājs atzīst, ka cena veikala plauktā ir atkarīga no konkrētā mazumtirdzniecības uzņēmuma. Šo tomātu mērču vidējā cena veikala plauktā ir 1,60 eiro.
Investīcijas Latvijas valsts simtgades sērijas tomātu mērču ražošanā nav nošķiramas no kopējām investīcijām «Spilvas» tomātu mērču ražošanā, kur pēdējo gadu gaitā ir investēti vairāki simti tūkstošu eiro. Latvijas simtgades sērijas «Spilvas» mērces ir saražotas 100 tonnu apjomā.
«Mūs iedvesmo Latvijas ražotāju radošā pieeja un interesantie risinājumi. Uzskatām, ka svētki, kas ir reizi 100 gados, ir jānosvin ar vērienu, un jubilejai veltītas uzmanības nevar būt par daudz,» stāsta R. Avots.
Jāatgādina, ka uzņēmums ar nosaukumu «Orkla Foods Latvija» strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigta «Orkla» grupai piederošo kompāniju SIA «Spilva» un AS «Gutta» apvienošana vienā uzņēmumā.
Tev varētu interesēt arī:
Latvijas Tekstils iegulda 17 tūkstošus eiro jauno kolekciju izveidē
Simtgades produkti: Latviskā mežizstrādes tehnika
Kā top? Rocket Bean Roastery Latvijas Nacionālā kafija