Turpinot īstenot ilgtspējas stratēģiju, "Orkla Latvija" no 2020. gada sākuma "Ādažu Čipsu" ražotnē izmanto tikai saulespuķu eļļu. Jau kopš 2019. gada sākuma "Ādažu Čipsu" kartupeļu čipsi tiek ražoti, izmantojot tikai saulespuķu eļļu, bet šā gada sākumā ir pilnībā paveikta pāreja uz saulespuķu eļļas izmantošanu arī sāļo uzkodu ražošanā.
Kā ziņots iepriekš, uzņēmuma ilgtspējas attīstības stratēģija paredz pakāpenisku visu "Orkla Latvija" zīmolu produktu sortimenta pāreju no palmu eļļas uz atbildīgi iegūtu palmu eļļu vai citām augu eļļām līdz 2021. gadam.
"Ar atbildību domājam par mūsu produktu attīstību ilgtspējas jomā. Mēs lepojamies, ka rūpīgi plānotais un vadītais darbs kopš 2015. gada ir vainagojies panākumiem un esam pilnībā atteikušies no palmu eļļas izmantošanas "Ādažu Čipsu" ražotnē. Pārejas process bija pakāpenisks, jo ikvienas pārmaiņas produktu receptūrās prasa laiku. Mums ir svarīgi radīt ilgtspējīgus produktus, kuru pilnveidotās receptūras saglabā augstāko kvalitāti un nemainīgi labu garšu, kas ir tik ļoti svarīga mūsu produkcijas cienītājiem. Esam gandarīti, ka tagad varam piedāvāt visus mūsu čipsus un sāļās uzkodas bez palmu eļļas," uzsver "Orkla Latvija" komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Šis projekts tika īstenots "Orkla Latvija" ilgtspējas stratēģijas ietvaros, kas paredz apņemšanos darboties saskaņā ar atbildīgiem, ētiskiem un uz ilgtermiņa attīstību vērstiem uzņēmējdarbības principiem visā piegādes ķēdē, sākot no ražošanas līdz produktu nonākšanai veikalos.
"Lai arī daudzu mūsu ilgtspējas stratēģiju uzdevumu izpildei ir nepieciešams mērķtiecīgs darbs ilgtermiņā, vairākos virzienos mums jau ir izdevies sasniegt vērā ņemamu progresu. Arī šogad mūsu dienas kārtībā ir vairāki uzdevumi, lai veicinātu mūsu ilgtspējību. Turpināsim attīstīt visu mūsu zīmolu sortimentu, papildinot tos ar inovācijām un produktiem, kuros ir samazināts sāls un cukura daudzums, kā arī attīstīsim vegāniem piemērotu produktu piedāvājumu. Papildus tam mēs turpināsim investēt jaunu tehnoloģiju un ražošanas procesu pilnveides projektos, ar mērķi uzlabot energoefektivitāti un veicināt uzņēmuma ilgtspējīgu izaugsmi, visās galvenajās stratēģijas kategorijās: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, kā arī rūpes par darbiniekiem un sabiedrību," papildina Lineta Mikša.
"Ādažu Čipsu" kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražošana tiek veikta saskaņā ar augstākajiem "Orkla" grupas kvalitātes standartiem, kas produkciju padara konkurētspējīgu ne tikai Latvijā, bet arī eksporta tirgos. Kopš 2011. gada "Ādažu Čipsu" ražotne ir dubultojusi kopējos ražošanas apjomus, gadā saražojot vairāk nekā 5 000 tonnu kartupeļu čipsu un citas sāļās uzkodas zīmoliem "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks" un citām privātajām preču zīmēm.
Par "Orkla Latvija":
"Orkla Latvija" ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un SIA "Orkla Foods Latvija", kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro. "Orkla" ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. "Orkla Latvija" pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta", "Abba" un citus.