Par trešdaļu raitāki noliktavas procesi, par 30% mazāki glabāšanas izdevumi, par 25% pieaudzis darba ražīgums – tādi ir ieguvumi, kurus nosauc vadītāji, kas pielieto noliktavu pārvaldības sistēmu Vision. Tās ir tikai dažas no priekšrocībām, kuras nodrošina profesionāli loģistikas procesu risinājumi.
To ieviesējs, uzņēmums Equinox Europe jau divdesmit gadus specializējas loģistikas optimizācijā: projektē un pārprojektē noliktavas un loģistikas termināļus, sniedz loģistikas ķēžu analīzes un optimizācijas pakalpojumus, izvēlas optimālāko noliktavas iekārtojumu, ievieš noliktavas pārvaldības sistēmu Vision, vienoti darbojošies sistēmā integrē visas noliktavā lietotās sistēmas, automatizē noliktavas darbu.
Noliktavās izmanto pieredzi un progresīvas tehnoloģijas
Gandrīz ikviena biznesa situācija ir atšķirīga, taču sabiedrība ar vairāku gadu desmitu un simtiem īstenotu projektu pieredzi problēmas pārvar, ņemot talkā pārbaudītus un klientu novērtētus risinājumus un savu loģistikas optimizācijas know-how.
Strādājot pēc ilglaicīgas partnerības principa, Equinox Europe arvien meklē jaunus un progresīvākus noliktavas darba optimizācijas veidus saviem klientiem. Pašlaik starp Latvijas, Igaunijas un Lietuvas mazumtirgotājiem popularitāti gūst preču savākšanas ar balsi tehnoloģija, procesā integrējamas videokameras, viedtāruņi, tiek strādāts ar Konect un viedbrillēm.
Equinox ieviesto risinājumu labumu jau aprēķina Latvijas lielākais internetveikals 220.lv.
Lielāka produktivitāte
220.lv katru dienu apkalpo 3500–4000 pasūtījumus. Uzņēmumam ir divi preču saņemšanas punkti Rīgā un arī galvenā noliktava šajā pilsētā, no kuras preces tiek izvadātas pa Latviju.
«Equinox Europe noliktavu pārvaldības sistēmu sākām lietot pagājušā gada beigās, tieši pirms Ziemassvētkiem. Šis laikposms mums ir ļoti sarežģīts, jo tirdzniecības apjoms palielinās vairākas reizes. Varam priecāties, jo ar šīs sistēmas palīdzību Ziemassvētku laikā darbojāmies tiklat labi kā parastās dienās,» saka Roberts Ziminskis, 220.lv valdes loceklis.
Viņš lēš, ka ievērojami augusi produktivitāte – tas pats darbinieku skaits spēj apkalpot par 40% vairāk pasūtījumu.
Mazāk kļūdu
Par spīti pieaugušam darba apjomam, 220.lv ir fiksējis arī kļūdu skaita samazinājumu.
«Internetveikalā saņemtie pasūtījumi tiek šķiroti tā, ka daļu preču varam izsniegt tajā pašā dienā, dažu stundu laikā. Gandrīz vairs nekavējamies ar preču piegādi – kļūdu un novēlošanās gadījumi ir samazinājušies par 95%,» skaidro R. Ziminskis.
2015. gadā uzņēmums 97% preču piegādāja laikā, 2016. Gadā plānots sasniegt 99% kvalitātes līmeni.
Piesaista jaunus klientus
Equinox risinājumus ieviesusī loģistikas un noliktavu sabiedrība PLG sniedz loģistikas pakalpojumus ārzemju un vietējiem veikaliem. Uzņēmums ar vairāk nekā 70 klientiem, kuru lielākā daļa ir alkohola izplatītāji no Krievijas, Ukrainas, Baltkrievijas un Latvijas, nodarbojas arī ar nišas jomu – piegādā Duty Free preces starptautisko lidostu veikaliem.
«Vajadzība pēc īpaša risinājuma radās, strādājot ar lidostu veikaliem, jo gadās, ka vienā automobilī jāpārvadā 3000-4000 dažādu nosaukumu preces. Bez Equinox mēs nevarētu šādus pasūtījumus izpildīt kvalitatīvi un ar minimāliem izdevumiem,» saka PLG vadītājs Gints Caune.
Viņš norāda, ka ar Equinox risinājuma palīdzību ievērojami pieaugusi uzņēmuma konkurētspēja – pateicoties ieviestajai sistēmai, izdevies piesaistīt jaunus klientus.
«Sadarbība ar Equinox Europe mums daudz ko iemācīja un mainīja mūsu uzskatus par loģistiku,» saka G. Caune.
#1/4
Equinox Europe ieviesto risinājumu labumu jau aprēķina Latvijas lielākais internetveikals 220.lv.
#2/4
Equinox Europe ieviesto risinājumu labumu jau aprēķina Latvijas lielākais internetveikals 220.lv.
#3/4
«Equinox risinājumi palielināja mūsu konkurētspēju un palīdzēja piesaistīt jaunus klientus,» saka PLG vadītājs Gints Caune.