Izvēloties veikalā minerālūdeni, lielāko lomu pircēju prātos spēlē mārketings un reklāma, nevis produkta sastāvs.
37% pircēju, izvēloties veikalā dabīgu minerālūdeni, uz iepakojuma uzmanību pievērš ražotājam un tā izcelsmes valstij. Savukārt 25% svarīgs ir produkta nosaukums. Tikai pēc tam uz iepakojuma tiek meklēta norāde «Dabīgs minerālūdens». Šādus datus atklāj CIDO grupa aptauja, kurā jūlija sākumā piedalījās ap 800 respondentu.
«Šobrīd ļoti populāri ir apelēt pie norādes «pašmāju produkts», kā arī patriotiskiem nosaukumiem. Arī veiktā aptauja pierāda, ka šāda stratēģija veiksmīgi darbojas. Lai gan no Latvijas ražotājiem, tikai trīs fasētā ūdens produkti uz iepakojuma drīkst norādīt «dabīgs minerālūdens», reālā situācija parāda, ka pietiek produktam iedot latvisku, leģendām apvītu nosaukumu, lai iemantotu pircēju uzticību», norāda CIDO grupa ražošanas direktors Igors Ļitvinovs.
Otra tendence, ko iespējams novērot, ir uzticība tradicionāli pazīstamiem minerālūdens ieguves reģioniem. Cilvēki uzticas zīmolam un ražotājvalstij. Tas savukārt paver plašas iespējas mārketinga un reklāmas industrijai, jo informācijai par produkta saturu uzmanību pievērš vien ¼ daļa patērētāju, norāda aptaujas autori.