Pirmajā ceturksnī nav konstatēti pārkāpumi nevienā no apdrošināšanas sabiedrībām saistībā ar klientu saņemtajām sūdzībām, norāda Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) pārstāve Agnese Līcīte.
Komisija pēc pirmajā ceturksnī saņemto klientu sūdzību izskatīšanas ir pieprasījusi apdrošināšanas sabiedrībām sniegt skaidrojumus par radušos situāciju. Nevienā no 17 sūdzībās minētajiem gadījumiem nav konstatēts, ka apdrošināšanas pakalpojumu sniedzējs būtu pārkāpis Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likuma prasības, skaidro FKTK.
Šogad samazinājies sūdzību skaits par apdrošināšanas sabiedrību darbību, liecina FKTK apkopotie dati. Par apdrošināšanas sabiedrību darbību šā gada pirmajā ceturksnī komisija ir saņēmusi 17 klientu sūdzības par 10 apdrošināšanas sabiedrībām, kas ir mazāk nekā 2011. gada 1. ceturksnī, kad tika saņemtas 24 sūdzības par apdrošinātāju darbību.
Salīdzinot ar 2011. gada 4. ceturksni, sūdzību skaits par apdrošināšanas sabiedrību darbību nav būtiski mainījies (2011. gada 4. ceturksnī tika saņemtas 16 sūdzības).
No 17 šajā ceturksnī saņemtajām klientu sūdzībām 3 sūdzības Komisijai iesnieguši AAS BTA Insurance Company SE klienti, pa 2 sūdzībām saņemtas no AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams, Seesam Insurance AS Latvijas filiāles, AAS Baltikums, AAS Balta un ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāles klientiem.
Visbiežākais apdrošināšanas sabiedrību klientu sūdzību iemesls šajā periodā bija apdrošināšanas sabiedrību atteikums izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību – saņemtas septiņas sūdzības. Četri klienti sūdzējušies par izmaksājamo atlīdzības apmēru, bet daži klienti bijuši neapmierināti ar apdrošināšanas atlīdzības izmaksas kavēšanos un citiem jautājumiem.