Par biznesa ideju sacensības lielā fināla uzvarētāju kļuva Indras Goras komanda ar projektu «Mobila notekūdeņus pašfiltrējoša automazgātava», savukārt Dienas Biznesa portāla lasītāju favorīti kļuva Annija Voiteka ar ieceri radīt krāsainus, īpaši izturīgus un kvalitatīvus lietusmēteļus ANNIE The RainCoat.
I. Gora kopā ar komandas biedriem Mārtiņu Strodu un Pēteri Strodu saņēma 10 tūkstošus latu starta kapitālu jaunā uzņēmuma attīstībai. I. Goras komanda finālā pārspēja pārējos finālistus – Arti Žentiņu ar ideju Velo Seifs un Andri Lūsi un viņa trīsriteni pieaugušajiem Matilde.
Biznesa ideju sacensības Firmas Noslēpums uzvarētājs tika noteikts, ņemot vērā skatītāju telefonbalsojumu, kas veidoja pusi no kopvērtējuma, kopā ar sešu žūrijas locekļu piešķirto vērtējumu.
«Mūsu ideja ir inovatīva, patentēta platforma transporta un būvtehnikas mazgāšanai, ko pielietojam kā automazgātavas pamatni. Salīdzinājumā ar tirgū esošo risinājumu, šai platformai ir daudz priekšrocības - tā notekūdeņus savāc, attīra, tos var izmantot atkārtoti, kas ir dabai draudzīgi un ekonomiski izdevīgi. Arī klientam šis risinājums ir divas reizes lētāks, turklāt visas konstrukcijas ir viegli un ātri montējamas, pārvietojamas un saskaņojamas,» savu ideju skaidro I. Gora.
Savukārt par pusfinālā izbalsotās A. Voitekas projektu ANNIE The RainCoat bija nobalsojuši vivairāk - 627 Db.lv lasītāji, novērtējot ideju ar 7,9 ballēm. 29 biznesa ideju sacensībās otro vietu Db.lv balsojumā guva I. Gora, trešajā vietā atstājot sāncenses Lindas Lakstiņas-Lakstīgalas biznesa ideju par ātro savienojumu HugLock.
Db.lv balsojumā uzvarējušās biznesa idejas īpašniece saņems laikraksta Dienas Bizness gada abonementu un reklāmas laukumu laikrakstā 600 latu vērtībā.
Kopumā par Firmas noslēpumā pieteiktajām biznesa idejām portālā Db.lv nobalsojuši gandrīz četri tūkstoši lasītāju.