Par visveiksmīgāko jauno produktu pagājušajā gadā Latvijā atzīta Latvijas Maiznieka baltmaize Galda.
Par to liecina tirgus pētījumu kompānijas The Nielsen Company veiktais pētījums. Lietuvā par visveiksmīgāko jauno produktu pērn atzīts Rokiškio Tikra Grietine 30% skābais krējums, bet Igaunijā – A.Le Coq Pils alus.
Labākais jaunais produkts izvēlēts, balstoties gan uz pārdošanas rezultātiem, gan patērētāju viedokli, uzsver Nielsen Latvia vadītāja Iveta Pukše. Piena produktu grupā par veiksmīgāko atzīts Rīgas piena kombināta ražotais saldējums Ekselence de Luxe siera kūkas saldējums ar zemeņu piedevu. Pārstrādātas gaļas kategorijā par vislabāko atzīta Ramatas ražotā auksti kūpinātā desa Ramata Extra, bet vieglā alkohola kategorijā – alus Cēsu nefiltrētais (5,4 %). Uzkodu grupā par labākajiem atzīti NP Foods cepumi Selga ar kļavu sīrupa garšu, bet saldētās pārtikas grupā – Pedro Pizza ar šķiņķi un vistu. Milda KM ražotā mērce Milda Ķīnas saldsskābā ar ananāsiem atzīta par labāko mērču un garšvielu kategorijā.
Par labākajiem jaunajiem produktiem 2011. gadā atzīti arī kafijas pupiņas Merrild Red, ledus tēja Nestea ar tropu augļu garšu, Makaroni Golmak Lux Pasta Familiare, piena aizstājējs NAN 3 Junior bērniem pēc 1 gada vecuma, šampūns Elvital Arginine Resist x3 un citas preces.
Lai noteiktu 2011. gada veiksmīgākos produktus, pētījums veikts divos posmos – pirmajā analizēti Modernās mazumtirdzniecības Indeksa 2011. gada dati dažādās produktu grupās par produktu vidējo mēneša apjomu naudas izteiksmē visos pilnajos periodos, kuros tie bija pieejami tirgū, skaidro The Nielsen Company. Otrs posms sastāvēja no internetā veiktās patērētāju aptaujas, kas novērtēja pēc Modernās mazumtirdzniecības Indeksa datiem noteikto top produktu reālo izplatību un lietošanu patērētāju vidū. Abu posmu izpētes rezultāti tika apkopoti indeksā, kas noteica kopējos rezultātus par trim veiksmīgākajiem produktiem 18 produktu grupās.