GroGlass ir potenciāls kļūt par pasaules līderi antireflektoro stiklu jomā, tādi ir šī augsto tehnoloģiju uzņēmumu centieni.
Agsto tehnoloģiju rūpnīcas GroGlass produkts ir stikls, kas pārklāts ar neatstarojošu nanopārklājumu. Šī īpašība paver neskaitāmas iespējas stikla izmantošanai daudzās nozarēs. Papildus antireflekktīvajām īpašībām GroGlass pārklātais stikls spēj līdz pat 100% pasargāt iestikloto objektu no kaitīgajiem ultravioletajiem stariem, stāsta GroGlass pārdošanas direktors Artūrs Rožkalns. «Pašlaik pasaulē ir četri vai pieci līdzīgi uzņēmumi - ASV, Šveicē, Vācijā. Esam jaunākie - radīti 21. gadsimtā,» teic pārdošanas direktors.
Sākumā uzņēmums ražoja stiklus Nīderlandes siltumnīcām. Sākoties krīzei, nācās meklēt jaunus produktus un nišas. Tagad tas strādā ar stiklu, kas domāts mākslas darbu ierāmēšanai. GroGlass produkts ir izmantots gleznu ierāmēšanai Luvrā un Londonas Nacionālajā galerijā. Caur GroGlass stiklu var aprīkot mākslas darbus arī Latvijas Mākslas muzejā.
Stiklu ar antireflektoru pārklājumu izmanto arī displeju ražošanā. Pirmais pasūtījums šajā jomā bijis no televizoru ražotāja Bang&Olufsen. Pašlaik lielākais pasūtījums ir no Turcijas, kas plāno iegādāties 500 tūkstošus displeju.
GroGlass LIAA Eksporta un Inovācijas konkursā uzņēmums piedalās kategorijā Eksportspējīgākais komersants lielo/vidējo komercsabiedrību grupā.
Ar citiem uzņēmumiem, kas šogad pretendē uz Eksporta un Inovācijas balvu 2012 variet iepazīties, klikšķinot šeit.
Plašāk lasiet laikrakstā Dienas Bizness!