Klientu lojalitātes kartes patīk lielākajai daļai pircēju, kuriem tās nodrošina atlaides un bonusus izvēlētajos veikalos. Savukārt tirgotājiem tā ir efektīva iespēja nodrošināt pircēju uzticību un ieņēmumu stabilitāti. Liekas abpusēji izdevīgas attiecības. „Taču lojalitātes kartēm piemīt viens trūkums - saņemot kārtējo noderīgo plastikāta karti, tās aizņem pārāk daudz vietas pircēju makos” , skaidro PAYYAP vadītājs Helmuts Buļs. Iegādāties un nēsāt līdzi ietilpīgus makus? Sašķirot un ikdienā retāk lietotās kartes atstāt mājās? „Uz šiem diviem jautājumiem arī cenšamies rast atbildi”, secina Helmuts, kāpēc ir attīstīta lojalitātes platforma PAYYAP.
Pienācis laiks atslogot makus un virtualizēt savas lojalitātes karšu kolekcijas. Šādam nolūkam varam ērti izmantot rīku, kas vienmēr mums ir līdzi – viedtālrunis. Lojalitātes platforma PAYYAP, ko radījis tāda paša nosaukuma Latvijas IT uzņēmums, piedāvā plastikāta kartes pilnībā aizstāt ar viedtālruņos lejupielādētu mobilo aplikāciju. Tā ļauj lojalitātes programmu dalībniekiem ātri un ērti reģistrēt savus pirkumus, iegūt atlaides, uzkrāt bonusus un saņemt informāciju par aktuālajiem un izdevīgajiem piedāvājumiem. „Uz doto brīdi esam vienojušies ar Latvijas tirgotājiem ELVI un DOMO, tas nozīmē, ka PAYYAP platforma būs izmantojama šajos veikalos, bet vēl mazliet mums ir jāpastrādā, lai startētu. Gribam izteikt pateicību šiem Latvijas zīmoliem par uzticību”, turpina Helmuts. Platforma paredz, ka pircējs kartes vietā izmantos PAYYAP mobilo aplikāciju un pie kases noskanēs ekrānā redzamo QR kodu, kā rezultātā notiks pircēja atpazīšana, atlaides piešķiršana un/vai bonusu uzkrāšana.
Tādejādi pircējs iegūst parocīgu "elektronisko maciņu". „Tāpat, izmantojot PAYYAP, pircēji varēs pētīt savus iepirkšanās paradumus un vērtēt tēriņus – ar iespēju sagrupēt tos konkrētos laika sprīžos, iepirkšanās vietās vai preču un pakalpojumu grupās”, piebilst PAYYAP vadītājs. Aplikācija būs lejupielādējama bez maksas aplikāciju veikalos (AppleStore, Android Market).
Tirgotāji ar PAYYAP iegūs ne tikai klientu atzinīgi novērtētu ērtību, bet arī izdevīgu un daudzpusīgu pilna cikla lojalitātes ārpakalpojumu, kurā ietilps:
- pirkumu uzskaite;
- pircēju administrēšana – grupēšana, līmeņu gradācija;
- dažādu lojalitātes programmu veidošana un administrēšana, kā arī esošo programmu pārņemšana;
- izdoto plastikāta lojalitātes karšu apkalpošana;
- analītika reālajā laikā (business intelligence rīks);
- komunikācijas kanāls ar klientiem – push-up notifications, sms, e-pasts;
- jaunu pircēju piesaiste lojalitātes programmām;
- integrācija ar patreizējām resursu vadības sistēmām un kasu sistēmām POS.
Helmuts informē, ka PAYYAP būs eksportējams produkts: „Izpētot līdzīgus produktus, esam secinājuši, ka tādā komplektācijā, kāds ir PAYYAP, tuvākajos tirgos tādi pagaidām nav pieejami. Par to liecina mūsu vizīte austrumu kaimiņvalstī Krievijā augustā, kuras rezultātā esam atraduši sadarbības partnerus un plānojam nākamā gada sākumā nodrošināt mūsu produktu arī Maskavā”.
Sekojiet PAYYAP jaunumiem mājas lapā - www.payyap.lv un Facebook lapā - www.facebook.com/PayyapLatvija.