Coo Culte izmēģina vairākus virzienus un šobrīd koncentrējas uz svētku tērpu izgatavošanu, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Sākās gan viss ar sieviešu veļas līniju. Mums bija smukas biksītes, piemēram, ar sirsniņām, ko labi pirka dāvanām,» saka Ilona Giberte, Coo Culte vadītāja. Tobrīd nebija domas, ka uzņēmums varētu ražot sieviešu apģērbu, bet savas identitātes meklējumu posmā tas sāka piedāvāt arī legingus un apdrukātus krekliņus, papildināt sortimentu. «Kad sākām ceļu, meklējām savu virzienu. Kā jau visi. Tagad esam atraduši savu stilu, labi jūtamies šajā nišā,» teic Ilona. Pēdējā laikā Coo Culte sortimentā ir vakarkleitas, ko līgavas izmanto arī kā savu kāzu tērpu. «Patiesībā mēs atkal vēlamies atgriezties pie apakšveļas līnijas, jo daudzi par to interesējas. Domāju, ka atgriešanās notiks, tomēr pagaidām ražošanā ir liela noslodze,» saka Ilona.
Tirgo arī paši
Coo Culte ir sava tirdzniecības vieta iepirkšanās centrā Sky&More Rīgā. «Savu veikalu atvērām, jo Sky&More izteica labu piedāvājumu. Tomēr vairāk strādājam ar partneriem. Uzskatu, ka ražošana un mazumtirdzniecība ir divas dažādas lietas, vajag koncentrēties uz to, kas labāk padodas. Var ātri izaugt, bet var nenoturēties, ja nav labas komandas. Tāpēc vajag attīstīties pamazām, lai visu kontrolētu,» ir pārliecināta Ilona. Uzņēmumam ir arī savs salonveikals (show-room) galvaspilsētas Klusajā centrā. «Kad saražojam kautko jaunu, redzam, kuri modeļi klientēm patīk, kādas krāsas izvēlas, kādi ir iebildumi. Te ir vieta, kur testējam jaunumus. Uz šejieni brauc mūsu sadarbības partneri un varam pateikt, kurus modeļus labāk pērk, ieteikt pamēģināt,» stāsta Nikola Šestopalova, Coo Culte pārdošanas vadītāja.
Kopumā Coo Culte produkcija ir atrodama 13 tirdzniecības vietās – Rīgā, Jūrmalā, kā arī Minskā, Baltkrievijā. «Mēs tur piedalāmies modes nedēļā un esam kļuvuši par populāru zīmolu,» apgalvo Ilona. Viņa stāsta, ka Baltkrievijas tirgus ir interesants un sarežģīts. Traucējošais faktors – tas ir samērā noslēgts, ir sarežģīti transportēt produkciju, jāsagatavo daudz dokumentu.
Visu rakstu Nostiprinās savā nišā lasiet 4. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.