Latvijas pasažieru pārvadātāja Ecolines nespēja turēties pie noteiktā grafika rada haosu Tallinas autoostas darbā, vēstulē Igaunijas ekonomikas ministrijai sūdzas uzņēmumu Sebe un Lux Express īpašnieka dēls un Tallinas Autoostas valdes loceklis Anderss Osula. Tikmēr Ecolines izpilddirektors Andris Podgornijs norāda – konkurents izmanto savu ietekmi, lai izspiestu Ecolines no starptautisko pārvadājumu tirgus, raksta BBN.
Saskaņā ar Andresa Osulas (Andres Osula) pausto, Ecolines kustības saraksts ir tik saspringts, ka sastrēguma, intensīvas ceļu satiksmes kustības vai aizkavēšanās uz robežas gadījumā Ecolines autobusi autoostā ierodas ar nokavēšanos, un ir problemātiski atrast tiem brīvu izbraukšanas platformu, tādējādi autoostā radot haosu. Viņš norāda, ka 2012. gadā trešdaļa Ecolines autobusu Tallinas autoostā ieradušies ar nokavēšanos un lielākā aizkavēšanās esot bijusi 58 minūtes ilga.
Tikmēr Ecolines izpilddirektors Andris Podgornijs uzskata, ka visām autobusu pārvadājumu kompānijām ir vienādas problēmas, bet A. Osula negatīvā gaismā izcēlis tieši Ecolines, radot aizdomas par to, ka A. Osula, izmantojot savu ietekmi autoostā, vēlas izspiest Ecolines no tirgus. Ecolines problēmas Igaunijā esot sākušās, kad Ecolines kļuva par nopietnu sāncensi A. Osulas kompānijām maršrutā Tallina – Pēterburga, norāda Ecolines izpilddirektors.
«A. Osula pauda, ka ap Ziemassvētkiem Lux Express atveda ap 9000 Krievijas tūristu uz Tallinu. Tikmēr mēs šajā maršrutā uz Tallinu atvedām ap 6000 tūristu. Ja ņem vērā, ka biļete maksā vidēji 30 eiro, tad kopsummā tā ir liela nauda,» saspīlējuma iemeslus skaidro Ecolines vadītājs.
«Mēs esam nopietni konkurenti starptautiskos maršrutos, tādēļ arī mums ir problēmas ar A. Osulu,» uzskata A. Podgornijs. Viņš norāda, ka Tallinas autoostā Ecolines allaž tiek piedāvātas tālākās izbraukšanas platformas. «Tallinas autoosta iepriekš nav izturējusies godīgi pret Eurolines, un tagad «ķērusies klāt» arī Ecolines,» norāda Ecolines vadītājs.
Pats A. Osula šādus apgalvojumus gan noliedz, norādot uz Latvijas nesakārtoto sistēmu kopumā. «Pretēji Latvijas amatpersonām, uz kurām metas oligarhijas ēna, Igaunija ir spējusi sakārot savu sabiedriskā transporta sistēmu un regulējumu diezgan labi, tādēļ apgalvojumi, ka pret Ecolines Tallinas autoostā nav bijusi godīga attieksme, tiktu vienkārši un skaidri noteikta,» tā A. Osula.