Lietoto auto tirgotāja AS "Longo Group" apgrozījums šogad pirmajā ceturksnī bija 8,9 miljoni eiro, kas ir par 120% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, informē "Longo Group" pārstāvji.
Uzņēmuma peļņa pirms procentu, nodokļu, amortizācijas un pēc nomas atskaitījumiem jeb EBITDA šogad pirmajā ceturksnī bija 0,2 miljoni eiro, un bruto peļņa sasniedza 1,1 miljonu eiro, kas ir par 143% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2021.gadā.
Aprīlī "Longo Group uzstādīja jaunu pārdošanās rekordu, sasniedzot 4,4 miljonus eiro apgrozījumu mēneša laikā.
"Longo Group" valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps norāda, ka digitālo kanālu nozīme lietoto auto tirdzniecībā arī šogad saglabājas nemainīgi liela, un arvien vairāk klientu dod priekšroku pirmo saziņu sākt attālināti.
Šogad uzņēmums plāno palielināt peļņu un ieņēmumus, šim nolūkam plānojot strādāt pie zīmola atpazīstamības, kā arī lietoto auto tirdzniecības tīkla piedāvāto automašīnu klāsta paplašināšanas.
2022.gadā "Longo Group" turpinās strādāt pie inovatīvajiem risinājumiem, attīstīs jaunus lietoto auto iepirkuma kanālus un pievērsīsies servisa centra jaudas palielināšanai.
"Longo Group" apgrozījums pagājušajā gadā Baltijas valstīs bija kopumā 30,2 miljonu eiro apmērā, kas, salīdzinot ar 2020.gadu, ir pieaugums divas reizes. Lietuvā "Longo Group" apgrozījums pērn vairāk nekā divas reizes pārsniedza Igaunijas rezultātus, sasniedzot 14,1 miljona eiro atzīmi., savukārt "Longo Group" Latvijas uzņēmuma apgrozījums 2021.gadā sasniedza 9,6 miljonus eiro.
"Longo Group" reģistrēta 2017.gadā, un tās pamatkapitāls ir 12,97 miljonu eiro apmērā. "Longo Group" patiesais labuma guvējs ir Aigars Kesenfelds.
"Longo Group" ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā. Uzņēmuma filiāles, kurās noris automašīnu tirdzniecība, ir atvērtas Latvijā, Lietuvā, Igaunijā. Savukārt Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā uzņēmumam ir filiāles, kas specializējas automašīnu iepirkumā, lai tās realizētu Baltijā.