2012. gadā Liepājas ostas kravu apgrozījums pārsniedzis 7,43 miljonus tonnu, kas ir vēl nebijis kravu apgrozījums Liepājas ostas vēsturē un par 53 % pārsniedz iepriekšējā gada rezultātus.
2012. gadā lielāko kravu apgrozījumu nodrošināja beramkravas – 4,016 milj. tonnu, kas veido 54% no visām kravām. Pieaugums, salīdzinot ar 2011. gadu, ir 67,4%. Beramkravu segmentā vislielāko daļu aizņem labība un labības produkti, bet stabils pieaugums ir arī citās beramkravu grupās, piemēram, celtniecības materiāliem, piemēram, cementa un citām kravām. Lielāko pienesumu beramkravu apgrozījumā devas abas lielākās ostas stividorkompānijas LSEZ a/s Liepājas osta LM un LSEZ SIA Liepāja Bulk Terminal, attiecīgi sasniedzot 2,675 milj. tonnu un 1,915 milj. tonnu apgrozījumu. Abi stividori apkalpojuši līdz šim lielāko kravu daudzumu viena gada laikā.
Liepājas ostā otra lielākā kravu grupa ir ģenerālkravas – 3,005 milj. tonnu jeb 40% no visām kravām, kuru apjomi 2012. gadā palielinājušies par 58,2 %. Ģenerālkravu segmentā lielāko kravu daļu veido kokmateriāli, Ro-Ro kravas un metāla kravas. Ģenerālkravu segmentā lielāko pienesumu deva LSEZ SIA Terrabalt – 0,737 milj. tonnu (pieaugums: 55%) un LSEZ SIA Laskana.
Db.lv rakstīja, ka 2012.gada decembrī Liepājas ostā tika uzstādīts kravu apgrozījuma rekords, kas pārkrauts viena mēneša laikā - 716,8 tūkstošus tonnu. Pēc pērn veiktās ostas padziļināšanas šobrīd Liepājas ostā ir iespēja ienākt arī lielajiem Panamax klases kuģiem, kas būtiski mainījis Liepājas ostas vērienu. Viens šāds ostā pārkrautais kuģis spēj uzņemt gandrīz 50 tūkstošus tonnu kviešu. Lai šos kviešus izaudzētu, būtu nepieciešama tik liela teritorija kā divas ar pusi Liepājas. Ja tādu kravu uz ostu vestu ar Kamaz kravas automašīnām, tad būtu nepieciešamas divi tūkstoši automašīnu, kravu apjomu ilustrē Liepājas SEZ valdes priekšsēdētājs Uldis Sesks. Viens ostas uzņēmums gada laikā var apkalpot 40 šāda veida kuģus.